قهرمانی تیم مهدوی کیا با شکست تیم اتلتیکو

قهرمانی تیم مهدوی کیا با شکست تیم اتلتیکو

وبسایت رسمی فوتبالی - تیم آکادمی کیا با شکست تیم اتلتیکو مادرید به عنوان قهرمانی تورنمنت بلژیک دست یافت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم آکادمی کیا در بازی نهایی در مصاف با اتلتیکو مادرید با دو گل به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد. این تیم در بازی نیمه نهایی هم درخشان ظاهر شد و تیم پی اس وی آیندهوون را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. تنها یک شکست در کارنامه تیم آکادمی کیا در این تورنمنت ثبت شد که این شکست در بازی های گروهی و در بازی با تیم لیل فرانسه بود که فرانسوی ها این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان بردند. در بازی های گروهی آکادمی کیا با نتیجه دو بر یک از سد تیم اندرلخت گذشت و تیم منتخب بلژیک را هم با یک گل شکست داد. در مرحله یک چهارم نهایی اما شاهد برتری 4-3 تیم آکادمی کیا در دیدار با آلکمار بودیم.

اما جدا از عنوان قهرمانی دو افتخار دیگر هم برای تیم آکادمی کیا در تورنمنت بلژیک به دست آمد. صدرا طاهر با 9 گل بهترین مهاجم رقابت ها شناخته شد و سبحان خرم الحسینی نیز به عنوان بهترین دروازه بان بازی ها برگزیده شد.

مهدی مهدوی کیا در شرایطی روزهای اخیر را با تیم آکادمی کیا سپری کرد که با پیشنهاد جدی از سوی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید مواجه شد اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. بهانه او برای نه گفتن به فدراسیون فوتبال همکاری با باشگاه هامبورگ است.

1984