حق‌وردی: احساس خوبی دارم که ۲ هزار و ۷۰۰ دقیقه بازی کردم/ باید جایی بازی کنم که بیشتر در چشم باشم

حق‌وردی: احساس خوبی دارم که ۲ هزار و ۷۰۰ دقیقه بازی کردم/ باید جایی بازی کنم که بیشتر در چشم باشم

وب سایت رسمی فوتبالی- حجت حق‌‌وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: از اینکه در تمامی بازی‌های فصل گذشته به میدان رفتم احساس خوبی دارم و باید از اعتماد مربیان هم تشکر کنم.

به گزارش فوتبالی، حجت حق‌وردی در گفت‌وگویی در مورد اینکه حضوری دو هزار و 700 دقیقه‌ای در تمام بازی‌های پیکان داشته است، گفت: ‌ابتدا باید از مربیان پیکان تشکر کنم که به من اعتماد کردند. من هم تلاش کردم تا جواب اعتماد آنها را بدهم. من در تمامی بازی‌ها به میدان رفتم و حتی یک دقیقه را هم از دست ندادم. در طول مسابقات هم تلاش کردم تا بی‌جهت اخطار نگیرم و از اینکه دو هزار و 700 دقیقه بازی کردم، احساس خوبی دارم. همیشه در زمین مسابقه سعی کردم تا آخرین توانی که دارم به تیمم کمک کنم و خدا را شکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: من دو سال خوب در پیکان داشتم. در فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در فصل گذشته هم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم، اما اتفاقاتی رخ داد که از هدف‌مان دور شدیم. حالا بازیکن آزاد هستم و واقعیت این است که تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. دوست هم ندارم که عجله کنم، چون به اندازه کافی زمان دارم تا تصمیم بگیرم. در ضمن باید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم، چون هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است. برای رسیدن به این هدف باید بیشتر در چشم باشم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در هجدهمین دوره لیگ برتر در مورد احتمال جدایی‌اش از این تیم نیز اظهار داشت: پیکان یک باشگاه بی‌حاشیه و خوب است، ولی تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا زیاد در چشم نیستند. من برای فصل بعد پیکان را هم جزو گزینه‌هایم قرار می‌دهم، ولی دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد در تیمی بازی کنم که به هدف‌هایم برسم. امیدوارم در نهایت بهترین اتفاق برایم رخ دهد.

7655