کل کل دی یونگ و راکیتیچ و پاسخ ستاره هلندی: خودم درمورد پستم در زمین تصمیم نمی گیرم

کل کل دی یونگ و راکیتیچ و پاسخ ستاره هلندی: خودم درمورد پستم در زمین تصمیم نمی گیرم

سایت رسمی فوتبالی - اگرچه فرانکی دی یونگ مدتی پیش با سران باشگاه بارسلونا برسر انتقالش به این باشگاه به توافق رسیده، اما هنوز به صورت رسمی و به عنوان بازیکن این تیم معارفه نشده است. 

به گزارش فوتبالی، با این وجود او از همین حالا می داند که بودن در تیمی بزرگ به چه معناست و با حواشی حضور درفوتبال تراز اول دنیا مواجه می شود. دی یونگ این روزها در اردوی تیم ملی هلند به سرمی برد و خودش را برای حضور در بازیهای لیگ ملتهای اروپا آماده می کند. در اردوی تیم ملی هلند خبرنگاری از دی یونگ در مورد صحبتهای اخیر ایوان راکیتیچ سوال کرد.

راکیتیچ اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده بود که دی یونگ در بارسلونا در پست اختصاصی اش بازی نخواهد کرد؛ چرا که این پست دراشغال اوست.

حالا دی یونگ در واکنش به صحبتهای هم تیمی آتی اش در رختکن بارسلونا که یکی از مهره های مهم و ارزشمند والورده به شمار می آید، پاسخی دیپلماتیک داده و گفته:« به من گفتند که با بارسا قرارداد ببندم تا یکی از سه پست خط میانی را در اختیار بگیرم. باید ببینیم که چه خواهد شد. این من نیستم که می گویم که در چه پستی می خواهم بازی کنم.»

دی یونگ در مورد آینده ای که در بارسلونا انتظارش را می کشد گفت:« من هنوز با سرمربی تیم صحبت نکرده ام. شما می گوئید که او تحت فشار است ولی این چیزی است که دررسانه های خبری منتشر شده. من واقعا نمی دانم که اوضاع در باشگاه چطور است. آیا درطول دوران مذاکره برای انتقالم به بارسا با والورده صحبتی کرده بودم؟ نه. باز هم می گویم که هیچ تماسی با او نداشته ام.»

پرسش دیگری که از دی یونگ پرسیده شد، درمورد احتمال حضور رونالد کومان روی نیمکت مربیگری تیم کاتالان بود:« من به شما می گویم که کومان را روی نیمکت مربیگری تیم ملی هلند می بینم. اگر بخواهیم هر حرف دیگری بزنیم، بی احترامی به والورده است. بعید می دانم که شرایط آنطوری که مردم نظر می دهند باشد.» و درنهایت درمورد صحبتهای فان خال گفت:« فکر می کنم که این حرفهای فان خال مربوط به قبل است. همه می توانند دراین رابطه نظر بدهند و به نظر من صحبتهای فان خال دراین باره صحبتهایی جنجالی نبود.»

6363