رئال حاضر به مبادله سه بازیکن برای جذب پوگبا

رئال حاضر به مبادله سه بازیکن برای جذب پوگبا

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تمایل فراوانی به جذب پل پوگبا دارد و از همین حالا برنامه ریزی ها برای جذب بازیکنان مدنظرش را آغاز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا گزینه شماره یک مدنظر پوگباست و سران رئال بااطلاع از اینکه خرید پوگبا کار سختی است، حالا راهکار ایده آلی را برای جذب این ستاره فرانسوی پیش رو دارند که رد آن برای سران یونایتد خیلی سخت خواهد بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه تایمز، سران رئال قصد دارندتا برای به خدمت گرفتن پل پوگبا، پیشنهاد انتقال 3 بازیکن از رختکن تیمشان را به سران یونایتد ارائه کنند. نفر اول، گرت بیل، ستاره ولزی رئال است. زیدان روی او حسابی باز نمی کند و مدیران رئال هم از به فروش رساندن او خوشحال می شوند و البته بیل مشتریان زیادی در فوتبال انگلیس دارد. قیمت بیل، می تواند بخش عمده ای ازهزینه جذب پوگبا که حدودا 150 میلیون یورو خواهد بود، را جبران کند.

پیش بینی رئالی ها این است که آنها بتواننددست کم 80 میلیون یورو از این رقم را با فروش بیل به یونایتد جبران کنند. به همین خاطر آنها نام دو بازیکن دیگر که مورد پسند سران یونایتد هستند را نیز مطرح کرده اند: کیلور ناواس و خامس رودریگز

خامس بعد از حضور قرضی در بایرن به رئال بازگشته ولی می داند که جایی درتیم زیدان ندارد و کیلور ناواس هم درخارج از مادرید آینده را جستجو می کند و هردوی آنها ممکن است روانه لیگ برتر انگلیس شوند.

کیلور ناواس تابستان گذشته هم تا یک قدمی ترک رئال و انتقال به یونایتد پیش رفته بود ولی ارسال فکس بعد از اتمام مهلت بازارنقل و انتقالات باعث شد تا این انتقال نهایی نشود. حالا کیلور ناواس سرنوشتش را به دور از مادرید می جوید و مشتریان زیادی هم خواهان جذبش هستند، از یونایتد گرفته تا بنفیکا و پورتو و پاری سن ژرمن.

حالا توپ در زمین سران یونایتد است و آنها باید تصمیم بگیرند که آیا حاضرند برای داشتن این سه بازیکن، پوگبا را از دست بدهند یا نه. البته رئالی ها هم کار ساده ای برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی نخواهند داشت. چرا که قطعا مدیران یونایتد به همین راحتی از ستاره شان دل نخواهند کند و قطعا مذاکرات سختی پیش روست. 

6363