پیرلو: تاتنهام بدون شخصیت بازی کرد؛ اریکسن و الی توپ را نمی خواستند

پیرلو: تاتنهام بدون شخصیت بازی کرد؛ اریکسن و الی توپ را نمی خواستند

سایت رسمی فوتبالی- تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-2 مغلوب لیورپول شد و همین باخت بسیاری از هواداران، بازیکنان سابق و سرمربیان تراز اول دنیای فوتبال را ناامید کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد ازناکامی تاتنهام در بازی فینال، افراد زیادی به انتقاد ازعملکرد شاگردان پوچتینو پرداختند . حالا آندره آ پیرلو هم به جمع منتقدان این تیم اضافه شده است.  پیرلو بازیکن سابق اینترمیلان، میلان و یوونتوس به انتقاد از عملکردهر دوی تیمها در بازی فینال پرداخته  و البته روی اصلی صحبتش با مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام است.

پیرلو در گفتگو با اسکای سپورت درمورد عملکرد تاتنهام دربازی فینال گفت:« تاتنهام در فینال شخصیت همیشگی اش را نداشت. در لحظات کلیدی و سرنوشت سازی بازی، دله الی و اریکسن توپ را نمی خواستند و به همین خاطر تاتنهام درمرکز میدان، کیفیت بالایی نداشت.»البته اوریگی هم از سیل انتقادات پیرلو درامان نماند. او درمورد مهاجم لیورپول که گل دوم تیمش دراین بازی را به ثمر رساند و در نیمه نهایی مقابل بارسلونا دو گل زده بود گفت:« او شخصیت لازم برای حضور در یک بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را نداشت.»

پیرلو در فصول 3-2002 و 7-2006 با پیراهن میلان دو بارقهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

6363