واکنش نیمار به اتهام تجاوز: ماجرا مهندسی‌شده است!

واکنش نیمار به اتهام تجاوز: ماجرا مهندسی‌شده است!

سایت رسمی فوتبالی – نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن در ماه مارس به تجاوز متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، در پی انتشار خبر شکایت به تجاوز در روز شنبه، ستاره برزیلی ویدئویی هفت دقیقه ای در اینستاگرام منتشر کرد که در بخشی از این ویدئو مکالمات طولانی خود با شاکی در واتسپ را منتشر کرد. صحبت های نیمار و این زن بعد از روزی که این زن در آن ادعای تجاوز کرده بسیار صمیمانه بوده و به نظر نمی رسد که اختلافی میان این دو در کار بوده باشد و به همین خاطر است که تیم رسانه ای نیمار در نظر دارند که از این زن شکایت و اعاده حیثیت کنند.نیمار این شکایت را "مهندسی شده" می خواند و همان طور که پیش از این وکیل و پدرش گفته بودند، اعتقاد دارد که این زن قصد باج گیری از او را دارد. 

این زن که نامش فاش نشده مدعی شده که نیمار در روز 15 می ساعت 8:20 شب به او تجاوز کرده  و به همین خاطر در روز جمعه به پلیس سائوپائولو شکایت کرده است. این زن به پلیس گفته بود که او و نیمار در فرانسه با هم ملاقات کرده اند هر چند که زمینه آشنایی آنها از طریق پیام های اینستاگرامی بوده است. وکیل نیمار بلیت سفر این زن از برزیل به پاریس را خریده و برای او هتل رزرو کرده است. شاکی مدعی است که نیمار در حالت غیرعادی و پس از مصرف مشروبات الکلی خودش را به هتل رسانده و با خشونت به او تجاوز کرده است.

نیمار در پیغامی اینستاگرامی خطاب به هوادارانش گفت:"این ماجرا یک رابطه عادی بین یک زن و یک مرد در یک اتاق بود. من او و رابطه عاشقانه داشتیم. در روزهای بعدش هیچ اتفاقی نیافتاد. امیدوارم که بازجوها پیام ها را بخوانند و ببینند که چه اتفاقاتی رخ داده است.  ادعای تجاوز ادعای بسیار سنگینی است اما اتفاقاتی که این روزها رخ می دهد هم خوشایند نیست. می خواهم به طور کامل جزئیات مکالماتم با این زن را منتشر کنم. همه ما حریم شخصی داریم اما مهم است که با این شکایت همه از جزئیات خبردار شوند."

نیمار جزئیات کامل پیام های واتسپ میان او و زن مذکور را منتشر کرده است. اولین پیام در روز 11 مارس منتشر شده است. آخرین پیام نیز مربوط به 16 دی بوده است یعنی روز بعد از ملاقات در پاریس و در آن هیچ ادعایی در مورد تجاوز دیده نمی شود. 

پدر نیمار هم به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت:"لحظات مشکلی است. وقتی نتوانی با سرعت حقیقت را ثابت کنی، تبدیل به برف بازی رسانه ای می شود. با قرار دادن اسناد واتسپ نیمار در اختیار پلیس و مکالمات با این زن، حقیقت را ثابت خواهیم کرد. شاید اتهامات زیادی را بتوان به پسرم زد اما من او را به خوبی می شناسم.  "