سهراب انتظاری: پرسپولیس نباید اسیر غرور شود

سهراب انتظاری: پرسپولیس نباید اسیر غرور شود

وب سایت رسمی فوتبالی -مهاجم پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم برانکو با شایستگی کامل برابر سپاهان به پیروزی رسید و فینالیست جام حذفی شد، صحبت هایی که از مهندسی بودن اتفاقات این بازی مطرح می شود، منطقی نیست.

به گزارش فوتبالی، سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: پرسپولیس در برابر سپاهان بازی خوبی داشت  و موفق شد با شایستگی این تیم را شکست داده و به فینال برسد.

این مهاجم پرسپولیس در خصوص اظهارنظر های امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پس از این دیدار گفت: به اعتقاد من صحبت های آقای قلعه نویی منطقی نبود. پرسپولیس با ارائه فوتبال بهتر از سد سپاهان گذشت و بهتر این بود ایشان کمی منطقی تر به این موضوع نگاه می کردند و در مورد آن نظر می دادند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این فصل با شایستگی قهرمان لیگ شد و حالا هم مدعی اول کسب جام حذفی است و به اعتقاد من بچه ها و کادرفنی در این مدت سنگ تمام گذاشتند تا تیم موفقیت های اخیرش را به دست آورد. 

انتظاری مهاجم شمالی و سابق پرسپولیس در خصوص فینال پرسپولی و داماش گفت: همان طور که برانکو در صحبت های بعد از بازی با سپاهان گفت تیم باید در این دیدار خیلی مواظب باشد. پرسپولیس چند فصل پیش در برابر تیمی مثل قشقایی غافلگیر شد و حالا باید با تمرکز بالا در برابر داماش به میدان برود و اسیر غرور نشوند. در این صورت پرسپولیس می تواند به راحتی داماش را شکست داده و دومین جام را برای این فصل کسب کند.

7655