" ترین های " پرسپولیس - داماش قبل از فینال

" ترین های " پرسپولیس - داماش قبل از فینال

وب سایت رسمی فوتبالی - پرسپولیس و داماش در حالی قرار است در فینال جام حذفی روبروی هم قرار می گیرند که در تقابل های گذشته این ۲ تیم نتایج و اتفاقات جالبی رخ داده است. 

به گزارش فوتبالی،  اولین تقابل این تیم ها به حدود ۲۹ سال پیش باز می گردد. ۸ خرداد  ۱۳۶۹،  تیم داماش که آنها روزها استقلال رشت نام داشت در ورزشگاه آزادی با ۷ گل مقابل پرسپولیس شکست خورد. فرشاد پیوس و عابدیان هر کدام ۲ بار و میراحمدیان، عبدی و بازیکنان حریف گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند. این در حالی است که آخرین مصاف ۲ تیم هم با برتری پرسپولیس همراه بود.17 فروردین 92 پرسپولیس و داماش در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت های قانونی با نتیجه یک - یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی این سرخ ها بودند که 5 بر 3 به پیروزی رسیدند.

تیم داماش سابقه شکست های سنگینی را برابر پرسپولیس در گذشته دارد. آنها به غیر از باخت  ۷ بر صفر در جام حذفی، ۲ شکست سنگین ۸ بر یک و ۶ بر صفر مقابل سرخپوشان در لیگ برتر داشته است. اين در حالي است كه پرحاشیه ترین بازی 2 تیم آن دیداری بود که  نیمه کاره ماند تا  در نهایت در حکمی از سوی کمیته انضباطی با نتیجه ۳ بر صفر به سود داماش اعلام شود.

7413