سفر مذهبی مهاجم تاتنهام با دوچرخه در صورت قهرمانی

سفر مذهبی مهاجم تاتنهام با دوچرخه در صورت قهرمانی

سایت رسمی فوتبالی - فینال لیگ قهرمانان 2018 حس و حال اسپانیایی هم دارد. این بازی در پایتخت اسپانیا یعنی شهر مادرید برگزار می شود و البته هر کدام از دو تیم لیورپول و تاتنهام هم بازیکنان اسپانیایی دارند: آلبرتو مورنو در پیراهن سرخ ها و یورنته در پیراهن تاتنهام.

به گزارش فوتبالی، یورنته مهاجم اسبق بیلبائو که با سویا فاتح لیگ اروپا در سال 2016 شده شده در مصاحبه با دپورتس کواترو اعلام کرد که در صورت قهرمانی به سفر مذهبی "جاده سانتیاگو" می رود. سفری که معمولا زائران به صورت پیاده آن را طی می کنند اما یورنته اعلام کرده که باوچرخه این کار را خواهد کرد.

این مهاجم 34 ساله پس از دوران فوتبالی طولانی حالا در تیم تالتنهام توپ می زند. تیم انگلیسی امیدوار است که برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود. البته آنها سه جام اروپایی دیگر در تاریخشان کسب کرده اند: جام در جام 1963 و جام یوفا در سالهای 1972 و 1984.

یورنته در ادامه بیان کرد که در شب قبل از بازی خوابش نم یبرد چرا که در مرحله یک چهارم و نیمه نهایی هم خوابش نبرده است. وی افزود:"همیشه نزد یک کشیش دعا می کنم و از او می خواهم که دعا کند تا از مصدومیت ها در امان بمانم."