فینال حذفی؛ آخرین بازی «بعضی ها» در پرسپولیس

فینال حذفی؛ آخرین بازی «بعضی ها» در پرسپولیس

وب سایت رسمی فوتبالی- قرمزپوشان پایتخت فرداشب برای آخرین بار در فصل نوزدهم به میدان می روند و سپس به بازی های خود خاتمه می دهند.

به گزارش فوتبالی، فصل هجدهم بدون تردید جذاب‌ترین فصل ممکن برای پرسپولیس بود. آن‌ها در از ابتدای این فصل، با وجود از دست دادن چند مهره موثر خود و البته محرومیت از جذب بازیکن، حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردند و قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را به هواداران خود هدیه دادند. حالا به فینال حذفی رسیده اند و دربی برگشت را بردند. همچنین بدون انجام بازی، صاحب قهرمانی در سوپرجام شدند.

اما فردا شب (یکشنبه) آخرین بازی پرسپولیس در این فصل رقم می‌خورد. این دیدار، فینال جام حذفی مقابل داماش گیلان در ورزشگاه شیک و زیبای فولاد آره نا است و پس از آن، بازیکنان به مدت سه هفته می‌توانند به استراحت بپردازند.

در همین مورد، خبر‌ها و شایعات زیادی به گوش می‌رسد که اغلب آن، از جدایی برخی ستاره‌های تیم حکایت دارد. به معنای بهتر، فرداشب آخرین بازی بعضی از بازیکنان تیم رقم می‌خورد و آن‌ها در فصل آینده در باشگاه‌های دیگری توپ می‌زنند.

علیرضا بیرانوند، علی علیپور، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر، مهدی شریفی، بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ، آدام همتی و... بازیکنانی هستند که شایعه جدایی شان از پرسپولیس به گوش می‌رسد و ممکن است در فصل بعد، پیراهن تیمی غیر از پرسپولیس را به تن کنند. حتی اخبار زیادی در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ می‌شنویم و می‌گویند شاید کادرفنی سرخپوشان نیز به علت مشکلات مالی دچار تحولات عظیمی شود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم لیست پرسپولیس بعد از بازی فرداشب چطور تغییر خواهد کرد.

7655