بنیتس: بازگشت لیورپول مقابل بارسلونا به فینال استانبول نمی‌رسید

بنیتس: بازگشت لیورپول مقابل بارسلونا به فینال استانبول نمی‌رسید

سایت رسمی فوتبالی – رافائل بنیتس گفته که بازگشت لیورپول در فینال لیگ قهرمانان در استانبول در سال 2005 دشوارتر از بازگشت آنها مقابل بارسلونا در فصل جاری بوده است.

مردان بنیتس در آن فینال در پایان نیمه اول سه بر صفر از میلان عقب بودند و سپس سه گل زدند و در نهایت بازی را در ضربات پنالتی بردند.

این فصل هم مردان یورگن کلوپ 90 دقیقه فرصت داشتند تا چهار گل به بارسلونا بزنند و صعود خود را قطعی کنند. 

بنیتس می‌گوید: «یادم نیست، ولی فکر کنم برای بازی برگشت لیورپول و بارسلونا به ورزشگاه رفته بودم. البته بازی خوبی بود. آنها از من می‌پرسیدند که آیا استانبول بازگشت بهتری بود یا این بازی. اما استانبول واقعا چیز دیگری بود. ما در فینال بودیم، و باید در 45 دقیقه برمی‌گشتیم. دو بازی مقابل بارسلونا عالی بود، اما اوضاع با استانبول متفاوت بود.»

حالا کلوپ می‌تواند مانند بنیتس، قهرمان اروپا شود. بنیتس می‌گوید: «رابطه خوبی با یورگن و پوچتینو دارم. بارها با کلوپ دیدار داشته‌ام. او از نظر فنی نابغه است و تیمش بسیار جنگنده بازی می‌کند و فشار زیادی به رقیب تحمیل می‌کند. اما تاتنهام هم در ضدحملات خوب است. لیورپول پرس خواهد کرد، مدافعان کناری این تیم به جلو خواهند رفت و بال‌ها هم به داخل می‌آیند. آنها تلاش خواهند کرد که سانتر کنند و توپ را پرس کنند.»

8444