عبادی‌پور: از ست دوم بازی را گرفتیم/ هدف ملی‌پوشان خوب بازی کردن است

عبادی‌پور: از ست دوم بازی را گرفتیم/ هدف ملی‌پوشان خوب بازی کردن است

وب سایت رسمی فوتبالی- لژیونر والیبال ایران در لهستان گفت: مقابل ایتالیا از ست دوم به بعد بازی را در اختیار گرفتیم و از این به بعد هم می‌خواهیم مقابل حریفان خوب باشیم.

به گزارش فوتبالی، میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی ایران مقابل تیم ایتالیا در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ گفت: همانطور که همه می‌دانند بازی اول در هر تورنمنتی شرایط خاص و سخت خود را دارد. در این بازی هم شرایط برای ما خیلی سخت بود چون متأسفانه بازی تدارکاتی نداشتیم و بر عکس ما تیم جوان و با انگیزه ایتالیا پیش از این دو بازی تدارکاتی را با ژاپن برگزار کرده بود که برای آن‌ها کمک کننده بود.

پشت خط زن تیم ملی ایران ادامه داد: متأسفانه در ست اول خیلی بد شروع کردیم و دریافت اول و سرویس مشکل زیادی داشتیم، اما خدا را شکر از ست دوم بازیکنان خودشان را در زمین پیدا کرده و شرایط را بهبود بخشیدند. من فکر می‌کنم از ست دوم بود که استارت ما زده شد و بازی را در اختیار گرفتیم.

لژیونر والیبال ایران در لیگ لهستان، در واکنش به این موضوع که مردم پیگیر نتایج والیبال هستند و آیا ملی پوشانمی‌توانند انتظارات را در بازی‌های پیش رو برآورده کنند؟ گفت: من فکر می‌کنم که خوب بازی کردن ما مقابل همه تیم‌ها از همه چیز مهم‌تر است. نتیجه خیلی مهم است اما، قطعاً اگر خوب بازی کنیم نتیجه کسب شده برای تیم و تک تک مردم ایران رضایت بخش خواهد بود. امروز هم هدف ما این بود که خوب باشیم و از این به بعد هم اسم تیم‌ها برای ما مهم نیست. می‌خواهیم خوب باشیم.

7413