آگوئرو: مردم باید بفهمند که مسی چقدر تیم ملی آرژانتین را دوست دارد

آگوئرو: مردم باید بفهمند که مسی چقدر تیم ملی آرژانتین را دوست دارد

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو آگوئرو ستاره تیم ملی آرژانتین و دوست صمیمی لیونل مسی دراردوی آلبی سلسته در کنفرانسی خبری شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، او در مورد حال و روز مسی درتیم ملی و شرایط فیزیکی خودش اظهارنظر کرد و این گزیده ای از صحبتهای آگوئرو است:

*شرایط فیزیکی: دربین تمامی تورنمنتهایی که با تیم ملی شرکت کردم، امسال از نظر فیزیکی درشرایط بهتری هستم؛ فقط یک هفته به خاطر مصدومیت از میادین دور بودم و اینکه توانستم فصل را اینگونه به پایان ببرم واقعا مهم بود. الان باید بهترین عملکرد را درتیم ملی داشته باشم ودرهمان سطح ظاهر شوم

*غیبت در لیستهای اخیر تیم ملی: هرزمان که فردی به تیم ملی دعوت نمی شود، بدترین فکرها را می کند. ولی من سعی کردم تا درتیم باشگاهی ام اوضاع را خوب پیش ببرم وبه این موضوع فکر نکنم. خوشبختانه و به لطف خدا به خاطر اینکه اوضاع برایم خوب پیش رفت، الان اینجا هستم. در اواخر ماه آوریل لیونل اسکالونی به من زنگ زد و گفت که به تیم ملی دعوت خواهم شد. من ارتباط خوبی با او دارم و همگی دریک مسیر مشخص حرکت می کنیم.هم من و هم او سعی می کنیم تا اوضاع به بهترین نحو برای تیم ملی پیش برود.

*مدعی بودن آرژانتین درکوپا   آمه ریکا: ما آرژانتین هستیم و می دانیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا به جایگاهی که می خواهیم برسیم. ما تا پایان می جنگیم که آرژانتین بهتر از آنچه توقع می رود ظاهر شود

*تغییر نسل درتیم ملی: ما بازیکنانی که مدتهاست درتیم ملی هستیم در تمام تورنمنتها رویای موفقیت داشتیم. گاهی وقتها اوضاع خوب پیش می رود و گاهی هم نه. تلاش می کنیم تا دراین جام به بازیکنان جوانی که به تیم آمده اند، اعتماد به نفس بدهیم و این پروژه جدید را به جلو پیش ببریم. من سعی می کنم تا با بازیکنان جدید آشنا شوم و به عنوان باتجربه تیم به آنها تجربیاتم را منتقل می کنم 


*توصیف آگوئرو از منوتی: من او رااز زمانی که بچه بودم می شناسم. حرفهای او همیشه به گوشم می رسد و همیشه گوش به زنگ صحبتهایش هستم.هرچه او می گوید صحیح است و الان هم درکنار ماست. او درکنارماست تا کمک کند وبه ما آرامش و اعتماد به نفس می دهد

*شرایط لیونل مسی: هیچ کسی باخت را دوست ندارد. او بزرگترین است. تجربه زیادی دارد و طعم شادی و غم و عصبانیت را بهتر از هرفرد دیگری چشیده. همه می دانیم که وقتی لئو می آید، با انگیزه هایی که دارد و با شادی ای که به تیم منتقل می کند، چقدر حیاتی است. می دانیم که مسی تیم ملی را چقدر دوست دارد و همه باید این را درک کنند.

*مسئولیت بازیکن پست 9 فیکس: تیم ملی همیشه مهاجمان خوبی داشته و همیشه برای حضوردرترکیب اصلی باید مبارزه کرد. قبلا تبس، کرسپو و ساویولا بودند؛ بعد ایگواین آمد و هرزمان که فرصت بازی کردن پیدا کنم تمام تلاشم را به کار می گیرم.

*ناکامی در فینالها و تجربیات تلخ: هیچ کسی دوست ندارد دوم شود ولی فوتبال همین است. ما تجربه نایب قهرمانی درچندین تورنمنت را داریم ولی تلاش می کنیم تا این بار دوم نشویم.

6363