افتادن دمبل روی قفسه سینه لو و آسیب سرخرگ قلبش!

افتادن دمبل روی قفسه سینه لو و آسیب سرخرگ قلبش!

سایت رسمی فوتبالی- طبق خبر منتشره در رسانه های ورزشی اروپا، یواخیم لو سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان به بیمارستان منتقل شده و در نتیجه در دو بازی پیش روی ژرمنها مقابل بلاروس و استونی، در مرحله مقدماتی یورو 2020، روی نیمکت هدایت این تیم قرار نخواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال آلمان صبح روز جمعه اعلام کرد که یواخیم لو پس از یک سانحه ورزشی، با مشکل قلبی روبرو شده و گویا یکی از سرخرگهای قلبش دچار آسیب دیدگی شده است و به همین خاطر او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

دربیانیه منتشره در وب سایت فدراسیون فوتبال آلمان از قول یواخیم لو می خوانیم:« الان حالم خیلی بهتر است ولی باید برای 4 هفته استراحت کنم. من دائما با اعضای کادر فنی ام در ارتباط هستم و ما برای هردو بازی از طریق تلفن با هم در تماس خواهیم بود. مارکوس سورگ، اندی کوپکه و اولیور بیرهوف، تجربه کاری زیادی دارند و ما قادر خواهیم بود که این وقفه کوتاه را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنیم.»

روزنامه بیلد هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که چند هفته پیش و در پی افتادن یک دمبل برروی قفسه سینه یواخیم لو، او در قفسه سینه احساس درد کرده و به همین خاطر به کلینیکی در شهر فرایبورگ آلمان مراجعه کرده بود.

بدین ترتیب و با بستری شدن لو در بیمارستان، مارکوس سورگ، دستیار او درتیم ملی، در بازیهای پیش روی تیم ملی آلمان، هدایت تیم را عهده دار خواهد بود.

اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان هم دراین باره گفته:« مهمترین نکته این است که یوگی در روزهای آتی سلامت کاملش را به دست بیاورد. شاید او الان بتواند به زمین تمرین بازگردد ولی دراین شرایط استراحت کردن حق اوست.»

 6363