واکنش سرمربی النصر به عدم تمایل این تیم برای برد مقابل ذوب آهن

واکنش سرمربی النصر به عدم تمایل این تیم برای برد مقابل ذوب آهن

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان گفت: برای تیم های عربستانی بهتر است که در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا با هم بازی نکنند.

به گزارش فوتبالی، روی ویتوریا بعد از بازی تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان که در دوحه قطر برگزار شد، در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. اینجا بودیم تا برنده شویم. حریف بسیار خوبی داشتیم. این مسابقه بعد از پایان فصل برای ما بود.

وی افزود: بعضی از بازیکنان در دیدارهای قبل همراه ما نبودند اما از عملکرد آنها راضی هستم. به ذوب آهن هم بابت راهیابی به مرحله بعد تبریک می گویم چون استحقاقش را داشت.

سرمربی تیم النصر خاطرنشان کرد: می خواستیم فرصت را به بازیکنان دیگر هم بدهیم. به تمام بازیکنانی که فرصت بازی داشتند، اعتماد داشتم. نمی خواستم فقط به آنها فرصت بازی در دیدارهای دوستانه را بدهم. می خواستم به آنها فرصت بازی در یک دیدار بزرگ را بدهم تا پیشرفت کنند. این ترکیب، قبلاً هم موفق به برد شده بود. ما قهرمان شده بودیم و بازیکنان نیاز به استراحت داشتند.

ویتوریا تصریح کرد: می خواهم به عربستان بابت صعود چهار تیم به مرحله بعد تبریک بگویم. برای فصل آینده آماده می شویم.

سرمربی النصر درباره اینکه به نظر می رسید تیمش در این بازی برای صدرنشین نشدن اشتهای برد نداشت تا با الاتحاد در مرحله بعد رویارو نشود، گفت: چنین چیزی نیست. شاید این نظر من نباشد ولی این برای تیم های عربستانی بهتر است که با هم در مرحله بعد بازی نکنند تا تعدادشان در مراحل بالاتر بیشتر باشد. با این ترکیب امیدوار به برد بودیم ولی این هفته، هفته ما برای پیروزی نبود. ما خوب تمرین نکردیم و بازیکنانم در شرایط خوبی نبودیم. لیگ تمام شده بود و بازیکنان نیاز به استراحت داشتند.

7413