مشکل غیر ورزشی راموس دلیل تصمیم او برای ترک رئال: بدهی بانکی!

مشکل غیر ورزشی راموس دلیل تصمیم او برای ترک رئال: بدهی بانکی!

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی که سران باشگاه رئال مادرید به سرخیو راموس پرداخت می کنند، برای کاپیتان این تیم، کافی نیست.

به گزارش فوتبالی، روبن کانیزارس، خبرنگار روزنامه ABC در گفتگو با برنامه El Golazo de Gol درباره این موضوع صحبت کرده که چرا راموس ساز جدایی از رئال مادرید را کوک کرده است. او عنوان کرده که مشکل راموس که منجر به تصمیم او برای ترک مادرید شده است، مشکلی فرا ورزشی است.

طبق گفته کانیزارس، کاپیتان رئال مادرید حسابی تحت فشار است و دلیل آن هم احتمال بلوکه و تحریم شدن راموس از سوی بانک سانتاندر است. ماجرا از این قرار است که راموس 35 میلیون یورو به این بانک بدهکار است و چندی پیش از این بانک برای خرید املاکی در خارج از شهر مادرید وام گرفته بود.

هدف راموس از خرید این ملک آغاز تجارت و سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز بود که ناکام ماند و به خاطر مشکلاتی که با شهرداری به وجود آمد، راموس و همکارانش نتوانستند شروع به ساخت و ساز کنند و درعین حال موفق به فروش این زمینها هم نشدند. و زمانی که مهلت پرداخت اولین قسط (درپائیز سال گذشته) فرا رسید، آنها پول کافی برای پرداخت نداشتند.

ازهمین رو و برای حل این مشکل، سرخیو راموس تصمیم گرفته تا به پیشنهاد یک باشگاه چینی پاسخ مثبت بدهد. این باشگاه چینی حاضر است سالانه دستمزدی 25 میلیون یورویی به راموس بپردازد و بدین ترتیب او می تواند مشکلات مالی اش را حل کند.

البته راموس درحال حاضر گزینه های دیگری را هم بررسی می کند و به عنوان مثال درحال مذاکره برای دریافت وامی از یک صندوق آمریکایی است تا بتواند مشکلش با بانک سانتاندر را حل کند.

6363