تمرین اختصاصی مربی برزیلی و عکس یادگاری منصوریان

تمرین اختصاصی مربی برزیلی و عکس یادگاری منصوریان

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکنان و اعضای تیم فوتبال ذوب آهن قبل از شروع مسابقه با النصر عربستان برای دقایقی در زمین حاضر شدند.

به گزارش فوتبالی،

تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان از ساعت ۲۳ امروز سه شنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه العربی قطر به مصاف هم می‌روند. این مسابقه، دیدار معوقه از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا است که پیش از این قرار بود در شهر کربلا برگزار شود ولی به دلایل امنیتی لغو شد.

۹۰ دقیقه پیش از شروع این مسابقه، علیرضا منصوریان و اعضای کادر فنی ذوب آهن به همراه تعدادی از بازیکنان وارد زمین شدند و چمن ورزشگاه را ارزیابی کردند. اعضای ذوب آهن همچنین عکسی را به یادگار گرفتند.

آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳ امروز چهارشنبه (به وقت تهران) بین دو تیم ذوب آهن ایران و النصر عربستان برگزار می‌شود. علیرضا منصوریان که پیش از این صعود تیمش به مرحله بعد را قطعی کرده است، ذوب آهن را با ترکیب زیر در این بازی روانه میدان کرده است: محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید ملکی، محمد نژاد مهدی، قاسم حدادی فر، رضا حبیب زاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، محمدرضا حسینی و ارسلان مطهری.

کریستین اوساگونا و میلاد فخرالدینی به دلیل محرمیت و رشید مظاهری و مسعود ابراهیم زاده به خاطر مصدومیت ذوب آهن را در این بازی همراهی نمی‌کنند. این بازی در ورزشگاه العربی قطر و به میزبانی ذوب آهن برگزار می‌شود و شبکه اصفهان آن‌را به صورت زنده پخش می‌کند.

4344