بازگشت رائول گونزالس به مادرید و هدایت تیم پایه ای رئال

بازگشت رائول گونزالس به مادرید و هدایت تیم پایه ای رئال

سایت رسمی فوتبالی- رائول گونزالس اسطوره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید در فصل آینده هدایت رئال کاستیا (تیم پایه ای رئال مادرید) را برعهده خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، چه درصورتی که رئال کاستیا به دسته دوم لیگ اسپانیا صعود کند و چه خیر، رائول هدایت این تیم را در دست خواهد گرفت. سرنوشت کاستیا در بازی پلی آف مشخص خواهد شد (آنها در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی با نتیجه 1-3 از سد کارتاخنا عبور کرده اند)

بدین ترتیب سران باشگاه مادریدی قصد دارند تا سیاستشان در سالهای اخیر را دنبال کنند و همچنان هدایت تیم پایه ای رئال را در اختیار اسطوره های سابق تیمشان قرار دهند. درسالهای اخیر این اتفاق برای زیدان و سولاری رخ داده بود و حالا از آنجاکه رائول از احترام زیادی بین بازیکنان پایه ای رئال برخوردار است، قطعا می تواند در این تیم موفق باشد.

رائول امسال هدایت تیم نوجوانان بی و جوانان بی رئال مادرید را عهده دار بود و حالا در رئال کاستیا جانشین مانولو دیاز خواهد شد. زمانی که سولاری به عنوان سرمربی رئال مادرید برگزیده شد، مانولو دیاز سرمربی کاستیا شد و حالا باید جایش را به رائول گونزالس بدهد.

دوره مربیگری رائول گونزالس روز جمعه به پایان خواهد رسید. او دراین دوره همراه با بازیکنانی مثل ژابی آلونسو، ویکتور والدس، ژاوی ارناندس و ژولیو باپتیستا حضور یافته بود و با پایان این دوره مدرک لیسانس یوفا پرو را دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب قادر خواهد بود تا هرتیم حرفه ای فوتبال را هدایت کند.

سال گذشته او برای یادگیری متدهای کاری پوچتینو مدتی را در لندن سپری کرد.

6363