سیل جدید دستگیری در اسپانیا به جرم تبانی؛ تعداد بازداشتی ها افزایش یافت

سیل جدید دستگیری در اسپانیا به جرم تبانی؛ تعداد بازداشتی ها افزایش یافت

سایت رسمی فوتبالی- ظهر روز سه شنبه بود که خبری مبنی بر دستگیری چند فوتبالیست و چندین مدیر فوتبالی به خاطر دست داشتن در تبانی در رقابتهای لالیگا و لیگ دسته دوم اسپانیا روی وب سایتهای خبری رفت.

به گزارش فوتبالی، حالا و با گذشت چند ساعت از بازداشت این افراد، موج جدیدی از دستگیری متهمان دراین رابطه آغاز شده و اطاعات و جزئیات بیشتری دراین باره منتشر شده است. در حال حاضر 11 بازیکن به اتهام دست داشتن در تبانی دستگیر شده اند. طبق گفته نیروهای پلیس، این افراد که مورد بازجویی قرار گرفته اند، با فوتبالیست ها برای تبانی دربازیها توافق می کردند و تا به الان اعلام کرده اند که در سه بازی در لالیگا و البته بازیهایی در لیگهای دسته دوم و سوم اسپانیا تبانی صورت گرفته است.

انتظار می رود که این روند بازداشت ها همچنان ادامه داشته باشد. یکی ازافرادی که در موج دوم دستگیری هامورد بازپرسی قرار گرفت، سامو سایز است که در تعطیلات تابستانی بود. البته گویا او به صورت داوطلبانه در ایبیزا به نزد پلیس رفته، از او چند سوالی پرسیده شده و به صورت مشروط ازاد است.

طبق گزارش لاسکستا، امیلیو وگا، مدیر ورزشی سابق اوئسکا و کوردوبا نیز شرایط مشابهی داشت و کارلوس کابایرو، بازیکن فعلی فوئنلابرادا و بازیکن سابق کوردوبا و کارلوس مارتین بریونس، بازیکن فعلی اف سی مورا و بازیکن سابق سارینینا دستگیر شده و بعد از بازجویی از آنها موقتا آزاد شده اند.

مبارزه علیه فساد در فوتبال اسپانیا همچنان ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید که به چه نتایجی منتهی خواهد شد.

6363