درگیری داوید لوئیز و ایگواین؛ ساری با عصبانیت تمرین چلسی را ترک کرد

درگیری داوید لوئیز و ایگواین؛ ساری با عصبانیت تمرین چلسی را ترک کرد

سایت رسمی فوتبالی- در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده تا برگزاری فینال لیگ اروپا و رویارویی دو تیم چلسی و آرسنال، مشکلاتی در تیم آبی پوش به وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، درجریان جلسه تمرینی روز چهارشنبه چلسی بود که داوید لوئیز و گونزالو ایگواین با هم درگیر شدند. جروبحث و درگیری آنها باعث شد تا مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی حسابی از کوره در برود و با عصبانیت تمام، جلسه تمرینی تیمش را ترک کرد.

این سرمربی ایتالیایی از جروبحث این دو بازیکن به شدت عصبانی شد و بعد از آنکه کلاهش را روی زمین کوبید، سریعا به سمت تونل رختکن رفت تا حالا و درآستانه این فینال پرهیجان، دوباره حاشیه ها به سراغ چلسی بیاید.

اخیرا ودر مصاف سیتی و چلسی در فینال جام اتحادیه انگلیس بود که در دقایق پایانی مسابقه و قبل از آغاز ضربات پنالتی، ساری قصد تعویض کپا آریزابالاگا را داشت. اما این دروازه بان اسپانیایی حاضر به خروج از زمین نشد و خشم و عصبانیت شدید ساری از یک سو و برهم خوردن تمرکز بازیکنان چلسی از سوی دیگر، باعث شد تا آن اتفاقات حاشیه ای به قیمت از دست رفتن یک جام برای چلسی تمام شود و حالا ممکن است همین درگیری باز هم به قیمت ناکامی دیگری برای ساری و شاگردانش آب بخورد.

6363