تکلیف مهاجری و ماشین سازی بعد از عید فطر مشخص می‌شود

تکلیف مهاجری و ماشین سازی بعد از عید فطر مشخص می‌شود

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز توضیحاتی را در مورد انتخاب کادرفنی تیم در فصل آینده ارائه داد. 

به گزارش فوتبالی، بحث انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی تبریز باعث شده تا پروسه انتخاب کادرفنی این تیم نیز فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در مورد سرانجام انتخاب کادرفنی تیم گفت: کادرفنی ماشین سازی، فعلا همان کادر سابق است و کسی عوض نشده اما با توجه به اینکه قرارداد همه اعضای کادرفنی یک ساله است و اکنون به پایان رسیده، قرار است پس از اتمام ماه رمضان هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کند و در این خصوص صحبت و تصمیم گیری شود.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که تشکیل تیم برای فصل جدید، تحت تاثیر موضوع انتقال امتیاز باشگاه قرار گرفته و این موضوع چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: باشگاه ماشین سازی متقاضیان زیادی برای انتقال دارد اما اولویت اول ما شهر تبریز و اولویت دوم ما استان آذربایجان شرقی است یعنی متقاضیانی که از تبریز یا خود استان باشند. در مورد این مساله نیز طی یکی دو هفته اخیر تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده نیز به عنوان مدیرعامل در ماشین سازی به فعالیت خودش ادامه می‌دهد گفت: قرارداد تیم مدیریتی ما نیز مانند کادرفنی یک ساله است و این کاری است که همه باشگاه ها انجام می‌دهند. من عضو هیات مدیره باشگاه هستم اما اینکه کارم را به عنوان مدیرعامل در فصل آینده ادامه بدهم یا خیر، مساله‌ای است که باید در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری شود.

9697