منصوریان: برای تمدید قرارداد با ذوب‎آهن توافق شده است

منصوریان: برای تمدید قرارداد با ذوب‎آهن توافق شده است

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از تمدید قرارداد خود با این تیم خبر داد. وی گفت این قرارداد بعد از بازگشت از قطر امضا می‌شود و احتمالا مدت زمان آن کمتر از دو سال نیست. 

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان پس از پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان این تیم را متحول کرد. سبز پوشان اصفهانی با هدایت منصوریان نه تنها در لیگ برتر از انتهای جدول به رده ششم صعود کردند، بلکه در آسیا هم بهترین نتایج ممکن را گرفتند و به عنوان تنها تیم ایرانی موفق به صعود از مرحله مقدماتی شدند.

عملکرد اینچنینی علیرضا منصوریان در ذوب آهن باعث شد تا قرار داد وی در آستانه تمدید قرار گیرد.

 منصوریان ضمن تایید این خبر گفت: جلسات خوبی با اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برگزار کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و به خصوص عباسی رئیس هیات مدیره به خاطر حمایت از تیم و دیدگاه روشنی که نسبت به آن دارد، تصریح کرد: پس از بازگشت از قطر با آقای سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه بر سر جزئیات قرارداد مذاکره می‌کنیم و انشاءالله این قرارداد منعقد می‌شود. آذری از مجرب‌ترین و کاربلدترین مدیران فوتبال کشور است و خوشحالم که تجربه همکاری با او را دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص مدت قرارداد جدید نیز گفت: همه جزئیات از جمله مدت قرارداد را در جلسه با مدیرعامل باشگاه تعیین می‌کنیم. اما به احتمال زیاد مدت این قرارداد کمتر از دو فصل نیست.

9697