شیخ‌ویسی: مظاهری بهترین گلر چند سال اخیر ایران است

شیخ‌ویسی: مظاهری بهترین گلر چند سال اخیر ایران است

وبسایت رسمی فوتبالی- وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت که برای فصل آینده چند پیشنهاد دارد، ولی هنوز تصمیمی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، وحید شیخ ویسی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من بازیکن آزاد هستم و قراردادم با پیکان تمام شده است. معمولاً وقتی لیگ تمام می‌شود خیلی از واسطه‌ها با بازیکنان تماس می‌گیرند، اما واقعیت این است که من چند پیشنهاد دارم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: من عجله‌ای ندارم و منتظرم مربیان تیم‌ها مشخص شوند تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. البته فصل گذشته از حضور در پیکان هم راضی بودم و اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم در این تیم بمانم.

وی درباره عملکردش در فصل گذشته تصریح کرد: هر بازیکنی ممکن است در طول یک فصل با فراز و نشیب مواجه شود. فصل گذشته برای من هم با اتفاقات خوب همراه بود و هم اتفاقات بد، ولی مهم این بود که در اواخر لیگ شرایط خوبی داشتم و در هفته‌های آخر نیز نتایج خوبی گرفتیم.

شیخ‌ویسی در پاسخ به این پرسش که بهترین دروازه‌بان لیگ برتر در فصل گذشته چه کسی بود، خاطرنشان کرد: من رشید مظاهری را انتخاب می‌کنم. رشید بهترین گلر چند سال اخیر ایران است.

9697