نصیریان‌دوست: کریمی فقط 5 بازی سرمربی ما بود/ نفت از مسجدسلیمان خارج نمی‌شود

نصیریان‌دوست: کریمی فقط 5 بازی سرمربی ما بود/ نفت از مسجدسلیمان خارج نمی‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به انتخاب سرمربی جدید برای این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهران نصیریان‌دوست در گفت‌وگویی در خصوص پذیرفته نشدن استعفایش از مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت:اعضای هیأت مدیره باشگاه استعفای من را نپذیرفتند و من هم فعلاً کارم را ادامه می‌دهم تا ببینیم بعداً چه پیش خواهد آمد. من فعلاً در باشگاه هستم تا وضعیت مشخص شود. من به دلیل مشغله کاری و شرایط خاصی که داشتم از سمتم استعفا دادم و قصد رفتن داشتم اما بعد از اینکه استعفایم در هیأت مدیره مطرح شد،اعضای هیأت مدیره با استعفای من موافق نکردند و به همین دلیل فعلاً در سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان کارم را ادامه می‌دهم تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی‌ها قصد دارند تیم نفت مسجدسلیمان را از این شهر خارج کرده و به اهواز ببرند و فقط بازی‌های این تیم در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد، افزود: این مسأله صحت ندارد. متأسفانه فضای مجازی با همه محاسنی که دارد معایب زیادی هم دارد و یکی از آنها همین انتشار اخبار بی‌پایه و اساس است. تیم نفت مسجدسلیمان برای مردم شهر مسجد سلیمان است و این تیم از سال‌ها قبل برای این مردم درست شده و قرار نیست این تیم به جای دیگری منتقل شود. اگر قرار باشد این تیم به شهر دیگری منتقل شود که دیگر نامش نفت مسجدسلیمان نخواهد بود. این‌ها تصورات ذهنی برخی افراد است که عملی نخواهد شد. 

نصیریان دوست درباره انتخاب سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: نهایتاً تا آخر هفته در این باره جمع‌بندی نهایی را انجام خواهیم داد. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و به همین دلیل تا آخر هفته تلاش خواهیم کرد که سرمربی تیم انتخاب و معرفی شود. 

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده قصد ادامه همکاری با فیروز کریمی را دارند یا نه، تصریح کرد: در این باره به هیچ جمع‌بندی نرسیدیم و اظهارنظر زود است اما کریمی فقط برای 5 بازی به مسجدسلیمان ‌آمده بود و صحبتی هم در خصوص ادامه همکاری با او نشده است.ما گزینه خاصی فعلاً مدنظر نداریم اما از بین مربیانی که به ما نزدیک هستند یک نفر را به عنوان سرمربی تیم انتخاب خواهیم کرد.منابع مالی ما به گونه‌ای است که هر مربی نمی‌تواند اینجا کار کند و فعلاً 4 گزینه داریم تا تصمیم‌‌گیری نهایی را انجام دهیم.به هر حال ما باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم و گزینه‌های ما هم باید با شرایط باشگاه کنار بیایند.تا زمانی که همه چیز قطعی نشود اسم کسی را رسانه‌ای نخواهیم کرد.

7655