وحید قلیچ: بیرانوند هیچ کجا نمی رود/ او باید در بعضی رفتارهایش تجدیدنظر کند

وحید قلیچ: بیرانوند هیچ کجا نمی رود/ او باید در بعضی رفتارهایش تجدیدنظر کند

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس با اشاره به حساسیت جدال سرخ ها در برابر سپاهان می گوید : بازی سختی برای هر 2 تیم در پیش است اما من امیدوارم که پرسپولیس بتواند برنده این دیدار شود.

وحید قلیچ در گفتگو با فوتبالی در خصوص جدال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در برابر سپاهان گفت: اگر بازی در تهران برگزار می شد، برای پرسپولیس شرایط بهتری بود. بازی در اصفهان برای سرخ پوشان کمی سخت تر است و ممکن است فشار و استرس بیشتری بر تیم حاکم شود. 

گلر دهه های گذشته پرسپولیس در ادامه گفت: نمایش تیم برانکو در برابر السد فوق العاده بود و اگر پرسپولیس بتواند در برابر سپاهان هم مثل بازی السد باشد، می تواند برد خوبی را در این دیدار به دست بیاورد.

قلیچ در خصوص مشکلات حاشیه ای که اخیرا برای علیرضا بیرانوند پیش آمده است، خاطرنشان کرد: بیرانوند نشان داده است که به لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و باید در برخی از رفتارهای خود تجدیدنظر کند. به هرحال شنیده ام او از مامور نیروی انتظامی معذرت خواهی کرده و از کار خود پشیمان شده. در هر صورت این گونه رفتارها از سوی هرکسی مورد تاییدن  نیست . چرا که نه تنها خود بازیکن بلکه تیم و باشگاه را نیز با مشکل روبرو می کند.

مربی دروازه بان های سال های گذشته پرسپولیس در مورد شرایط دروازه بان های این تیم در فصل بعد گفت: به نظر من جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس منتفی است و او هیچ کجا نمی رود. تا زمانی که پرسپولیس بیرانوند را دارد نیازی به گلر جدید ندارد. من یک زمان منتقد او بودم اما در حال حاضر شیفته توانایی های فنی اش هستم. قلیچ ادامه داد: در مورد دروازه بان های دیگر تیم هم باید بگویم در این مقطع و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور حضور دروازه بان خارجی به صلاح پرسپولیس و فوتبال ما نیست . این همه پول را باید خرج دروازه بان های داخلی کرد که بازده بهتری را داشته باشند. 

7655