درخواست جالب هواداران یونایتد: بکام را جانشین سانچز کنید!

درخواست جالب هواداران یونایتد: بکام را جانشین سانچز کنید!

سایت رسمی فوتبالی - دیوید بکام روز گذشته پس از سالها بار دیگر به اولدترافورد بازگشت و این اتفاق باعث شد که هواداران یونایتد در اقدامی جالب خواهان حضور او به جای الکسیس سانچز در ترکیب تیم خود شوند. 

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام 44 ساله در سالروز بازی تاریخی برابر بایرن مونیخ که منجر به فتح سه گانه از سوی منچستریونایتد در سال 1999 شد، بار دیگر برای این تیم به میدان رفت و نشان داد که هنوز قدرت جادویی خود را دارد. با این که 20 سال از آن شب رویایی در بارسلونا گذشته، اولدترافورد مملو از تماشاگر بود تا تیم طلایی خود را با هدایت سر الکس فرگوسن ببیند. این بازی با پیروزی 5 - 0 یونایتد همراه بود. پس از نمایش خوب بکام در این بازی بسیاری از هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی نسبت به حضور او در زمین و آمادگی به دور از انتظارش واکنش نشان دادند. یک نفر نوشت: " در 44 سالگی این مرد بیشتر از شماره 7 فعلی ما در کل فصل خوب بازی کرد. این شرم آور است که دیگر شماره 7 ای مانند او نداریم. " 

سانچز که هفته ای 500 هزار پوند دستمزد می گیرد، نتوانسته از زمان پیوستن به یونایتد از آرسنال در ژانویه 2018 عملکرد خوبی در تیم داشته باشد. هوادار دیگری در این باره توییت کرد: " دیوید بکام به سانچز نشان داد که با پوشیدن شماره نمادین 7 باید چقدر خاص باشی! "

دیگری نوشت: " لطفا برگرد بکامم و جانشین سانچز شو و هفته ای 500 هزار پوند دستمزد بگیرد حتی اگر فقط 45 دقیقه بازی کنیم. تماشای تو در زمین به تمامی بازیکنان انگیزه می دهد و ضربه آزادهای تو مانند ضربات پنالتی است. "

یکی از هواداران گفت: " می توانیم سانچز و بکام را با هم معاوضه کنیم؟ "

1070