عکس/ بکام و فرزندانش در شب نوستالژیک اولدترافورد

عکس/ بکام و فرزندانش در شب نوستالژیک اولدترافورد

سایت رسمی فوتبالی - دیوید بکام دیروز نشان داد که هر چند که سالهاست از فوتبال خداحافظی کرده اما همچنان وقتی پا به توپ می شود، یک استعداد ناب و خالص است و می تواند همچون روزهای اوجش بدرخشد.

به گزارش فوتبالی، دیروز به بهانه بیستمین سالگرد بازی تاریخی منچستریونایتد و بایرن مونیخ، اسطوره های دو تیم به مصاف هم رفتند. این بازی با اهداف خیریه در اولدترافورد برگزار شد و بیش از 60 هزار نفر بازیکنان اسبق شیاطین سرخ را مورد تشویق قرار دادند.

نه تنها بکام بلکه کل خانواده اش دیروز در اولدترافورد بودند: همسرش ویکتوریا به همراه فرزندانش رومئو، هارپر و بروکلین (که به همراه نامزدش هانا کراس آمده بود). این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود میزبان به پایان رسید که بکام هم گلزنی کرد.

ویکتوریا همسر دیوید بکام در مورد عملکرد شوهرش در بازی دیشب نوشت:" به دیدن دیوید بکام در بازی روز یکشنبه در اولدترافورد افتخار می کنم. هنوز توان بازی را دارد."

بروکلین فرزند بزرگ خانواده به همراه نامزدش هانا کراس در این مراسم حضور یافته بود. در روزهای اخیر انتشار تصاویر بحث کردن این زوج در جشنواره کن بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت اما حضور انها در اولدترافورد نشان می دهد که مشکلی با هم ندارند.

به هر صورت یکشنبه یک روز خاص و نوستالژیک برای دیوید بکام بود که هم خانواده اش او را همراهی می کردند و هم درون زمین یاد روزهای درخشانی در اولدترافورد را زنده کرد.