هخامنش: صنعت‌نفت مربی فوق‌العاده‌ای را از دست داد/ حفظ سرجیو شدنی نبود

هخامنش: صنعت‌نفت مربی فوق‌العاده‌ای را از دست داد/ حفظ سرجیو شدنی نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- وفا هخامنش، مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد که تمدید قرارداد پائولو سرجیو امکان‌پذیر نبود و باشگاه نمی‌توانست این مربی پرتغالی را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، وفا هخامنش، در خصوص عملکرد صنعت نفت در فصل گذشته و قرار گرفتن در رده نهم جدول اظهار داشت: نتایج ما بسیار خوب بود و این بهترین رتبه صنعت‌نفت در لیگ برتر بود. البته صنعت‌نفت شایستگی این را داشت که در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرد و در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و با شایستگی بالایی که داشتیم، امتیاز از دست دادیم. با این حال در هفت‌، هشت بازی پایانی نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در نهایت در میانه جدول قرار گرفتیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: مساله مهم این بود که در اکثر بازی‌ها خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و پتانسیل فنی تیم بسیار بالا بود. پائولو سرجیو هم در فصل گذشته به جوان‌ها میدان داد و همین موضوع باعث شد تا تعدادی از جوان‌های تیم خودشان را نشان دهند. امیدوارم صنعت نفت در فصل آینده با تیمی قوی‌تر وارد مسابقات شود.

هخامنش در رابطه با جدایی سرجیو از صنعت‌نفت تصریح کرد: صنعت‌نفت مربی فوق‌العاده‌ای را از دست داد و همه بازیکنان از کار کردن با این مربی راضی بودند. سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار داشت و هما دوست داشتیم که این مربی باز هم در صنعت‌نفت بماند. البته حفظ این مربی برای باشگاه شدنی نبود چون سرجیو پیشنهاد بسیار خوبی از التعاون داشت و با مبلغ سنگینی راهی این تیم شد.

4344