نژادمهدی: به تیم عربستانی اجازه انتقام گرفتن نمی‌دهیم

نژادمهدی: به تیم عربستانی اجازه انتقام گرفتن نمی‌دهیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع گلزن ذوب‌آهن اصفهان گفت: قطعاً تیم النصر هم برای گرفتن انتقام شکست دور رفت می‌آید، اما ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم، چون به هر شکل ممکن می‌خواهیم سرگروهی را حفظ کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، محمد نژادمهدی مدافع گلزن ذوب‌آهن در رابطه با بازی حساس مقابل النصر و اتفاقات عجیبی که در عراق برای تیم‌شان رخ داد با ما حرف زد.

در بازی رفت به النصر گل زدی، در بازی برگشت هم گل می‌زنی؟
در بازی رفت با کمک بقیه همبازیانم یکی از سه گل تیم را زدم و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدیم. این بار هم اگر در ترکیب باشم در ابتدا سعی می‌کنم مهره خوبی در خط دفاعی باشم و در اولویت بعدی روی ضربات ایستگاهی شانسم را برای گلزنی امتحان کنم.

بازی در قطر چطور است؟
همیشه بازی ما مقابل تیم‌های عربستانی حساسیت زیادی دارد. قطعاً تیم النصر هم برای گرفتن انتقام شکست دور رفت می‌آید، اما ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم، چون به هر شکل ممکن می‌خواهیم سرگروهی را حفظ کنیم.

 بازی با الوحده راحت‌تر است یا الاتحاد؟
تیم‌ها برای فصل بعد قطعاً تغییرات زیادی خواهند داشت. تیم ما هم در صورت صدرنشینی در مرحله بعد با الاتحاد عربستان مواجه خواهد شد و بازی با این تیم به نسبت بازی با الوحده امارات راحت‌تر خواهد بود، اما ما فقط به این موضوع توجه می‌کنیم که پرچم ایران را بالا نگه داریم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

 نقاط قوت و ضعف النصر را در چه می‌دانی؟
النصر خط حمله قوی دارد و بازیکنان خارجی اش خیلی خوب هستند. در بازی رفت شماره‌های ۷۷ و ۹ این تیم که در خط حمله بازی می‌کردند جزو ستاره‌های باارزش این تیم بودند، اما ما آن‌ها را در همان بازی رفت از کار انداختیم.

چرا بازی در کربلا لغو شد؟
متأسفانه دیر به ما اطلاع دادند که بازی با النصر در کربلا برگزار نمی‌شود و در عراق هم حتی زمین تمرین به بهانه امنیتی به ما ندادند، اما این مسائل تأثیری بر عزم جزم ما برای موفقیت در آسیا نمی‌گذارد. 

4344