سانحه رانندگی برای اتوبوس حامل جام حذفی اسپانیا؛ جامی که خوش یمن نبود

سانحه رانندگی برای اتوبوس حامل جام حذفی اسپانیا؛ جامی که خوش یمن نبود

سایت رسمی فوتبالی- شنبه شب والنسیا موفق شد تا در فینال جام حذفی اسپانیا، با غلبه بر بارسلونا، فاتح این جام ارزشمند شود. اما در مسیر بازگشت از سویا به والنسیا، اتوبوس حامل تعدادی از اعضای کاروان والنسیا و البته حامل جام، تصادف کرد تا این جام چندان هم برای والنسیایی ها خوش یمن نباشد.

به گزارش فوتبالی، بعد از اتمام این فینال، بازیکنان والنسیا سوار بر چند اتوبوس از سویا به مقصد خه رس به راه افتادند و یکی از این اتوبوسها که اتفاقا جام قهرمانی هم در داخل آن قرار داشت، دچار سانحه رانندگی شد. البته این تصادف رانندگی چندان جدی نبود و مصدومی برجای نگذاشت و بیشتر باعث وحشت مسافران اتوبوس شد.

در جریان این سفر، راننده یکی از اتوبوسهای کاروان والنسیا که تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان و خانواده هایشان و البته جام حذفی در داخلش بودند، برای آنکه به اتومبیلی که در وسط جاده متوقف شده بود نزند،مجبور شد تا سریعا فرمان را بچرخاند. البته تلاش او چاره ساز نشد و اتوبوس به گوشه اتومبیل متوقف شده برخورد کرد.

به همین خاطر این اتوبوس کمی معطل شد تا نیروهای پلیس به سر صحنه تصادف بیایند و بررسی های لازم را انجام دهند و به همین خاطر مسافران این اتوبوس سوار بر اتوبوسی دیگر و بعد از وحشتی جزئی به هتل محل استقرارشان در شهر خه رس رسیدند.

6363