دلیخت: بعد از لیگ ملتهای اروپا، تیم جدیدم را انتخاب می کنم

دلیخت: بعد از لیگ ملتهای اروپا، تیم جدیدم را انتخاب می کنم

سایت رسمی فوتبالی- متیاس دلیخت بازیکن جوان ولی موفق آژاکس آمستردام این روزها در اردوی تیم ملی هلند به سرمی برد و روز یکشنبه با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، این مدافع هلندی که یکی از جواهرهای باشگاه آژاکس به حساب می آید، مشتریان زیادی دارد و به احتمال زیاد در فصل تابستان رختکن این تیم هلندی را ترک خواهد کرد. دراین میان، باشگاه های متعددی از جمله بارسلونا، منچستریونایتد، یوونتوس و پاری سن ژرمن هم به دنبال جذب او هستند.

این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد آینده دلیخت مطرح می شود و بارسایی ها درشرایطی منتظرپاسخ دلیخت هستند که شنیده می شود که یونایتد پیشنهاد مالی بهتری را به او ارائه داده و طبق گفته نزدیکان دلیخت، او حالا به یونایتد نزدیکتر از بارسلوناست ولی با این وجود بارتومئو، رقم پیشنهادی اش را افزایش نداده است. 


دلیخت که دراردوی تیم ملی هلند با خبرنگاران گفتگو کرده، تردیدهایش رو به آینده را برزبان آورده و گفته:« قطعا لیگ برتر تورنمنت بزرگی است؛ لالیگای اسپانیا هم همینطور. من هنوز نمی دانم که آینده ام در کجا رقم خواهد خورد و بعد از این دو بازی در لیگ ملتهای اروپا، تصمیم نهایی ام را خواهم گرفت.»

اما آنچه مسلم به نظر می رسد این است که فصل آینده دلیخت را در آژآکس نخواهیم دید.

6363