عنایتی: استقلال مربی بزرگ خارجی می خواهد

عنایتی: استقلال مربی بزرگ خارجی می خواهد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باید یک مربی درجه اول خارجی هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد تا بتواند این تیم را به سمت موفقیت های بزرگ رهنمون سازد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، رضا عنایتی با بیان این مطلب اظهار داشت: استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت؛  فصلی که با ناکامی به پایان رسید و در سه جامی که پیش روی خود داشت، حذف شد.
وی افزود: وینفرد شفر مربی بدی نبود اما بیشتر از آنکه تمرکز خود را بروی مسائل فنی بگذارد، به حاشیه روی آورد و تمرکزش را ازدست داد. شاید اگر او تمام فکر و ذهنش را روی مستطیل سبز می گذاشت، نتایج بهتری را با استقلال به دست می آورد.
بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: هواداران استقلال برای فصل آینده توقع و انتظار قهرمانی از این تیم دارند و می خواهند تیم محبوبشان بعد از چند سال به موفقیت برسد. این انتظاری کاملا به جاست و باید برآورده شود.
عنایتی تصریح کرد: مسئولان استقلال باید تیمی قدرتمند مهیای حضور در لیگ نوزدهم کنند. تیمی که از همان نیم فصل اول مدعی قهرمانی بوده و همچون فصل گذشته در ابتدای فصل امتیازات مهمی را از دست ندهد.
وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان استقلال بهترین انتخاب را برای نشستن روی نیمکت این تیم داشته باشند، باید یک مربی درجه اول خارجی هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد که بتواند این تیم را به سمت موفقیت های بزرگ رهنمون سازد.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: هنوز گزینه های نیمکت استقلال مشخص نیست اما انتظار من و دیگر استقلالی ها بر این است که وعده مدیران این تیم برآورده و مربی بزگی سرمربی شود. 

7413