کاوانی: درگیری من و نیمار برسر آن پنالتی، تقصیر امری بود

کاوانی: درگیری من و نیمار برسر آن پنالتی، تقصیر امری بود

سایت رسمی فوتبالی- ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگو با ایی.اس.پی.ان در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده و دربخشی از این گفتگو درمورد حاشیه هایی که بر سر زدن یک ضربه پنالتی میان او و نیمار به وجود آمده بود اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی در جریان این گفتگو، او از مسائل مختلفی حرف زده که دراینجا می توانید بخشهای گزیده ای از آن را مطالعه کنید:

*درگیری با نیمار برسرزدن ضربه پنالتی: مقصر آن اتفاق، اونای امری بود. بحث موضع گیری علیه کسی نیست؛ بحث این است که همیشه باید همه چیز را روشن و شفاف مشخص کرد. من به نیمار گفتم که فقط من قرار است که پنالتی های تیم را بزنم و جروبحثی بین ما درگرفت. بعد در رختکن به او گفتم که چه فکر می کردم.آن موقع بود که امری گفت که از آن زمان به بعد نیمار پنالتی ها را خواهد زد و من پرسیدم که برای چه؟ به امری گفتم که یک سال پیش دراین باره با او تصمیم گیری کرده بودیم. اما او به من گفت که من علیه او موضع گیری کرده ام. در نهایت هم گفتم:"نگران نباش؛ قبول، نیمار پنالتی ها را بزند."

*ناکامی پاری سن ژرمن مقابل بارسا درلیگ قهرمانان اروپا درنوکمپ: بازی عیجبی بود. بعد از آن بازی واقعا نتوانستم بخوابم. آن بازی خیلی روی من تاثیرگذاشت؛ مسابقه وحشتناکی بود؛ چون واقعا هیچ کسی انتظار نداشت که چنین اتفاقاتی رخ دهد و من آن شب واقعا اصلا نخوابیدم. شبها در خانه مشغول مطالعه می شدم و حسابی نگران سلامتی ام بودم؛ چون ساعتها می گذشت و من اصلا خوابم نمی برد. ساعت 8.30 صبح من خواب بودم ولی می بایست بیدار می شدم و به تمرینات تیم می رفتم. با پزشک تیم صحبت کردم و او به من داروی آرامش بخش داد. تدریجا با خوردن آن قرص توانستم خوابم را تنظیم کنم.

*الگوی فوتبالی: الگوی فوتبالی من باتیستوتا بود؛ همیشه بازی های او را می دیدم و می دانستم که دوست دارم مثل او باشم. شباهتهای زیادی هم میان ما در زمین چمن وجود دارد.

6363