شفر چطور، ایجنت های نویمایر و گرو را پولدار کرد؟

شفر چطور، ایجنت های نویمایر و گرو را پولدار کرد؟

وبسایت رسمی فوتبالی - دو بازیکن خارجی سابق استقلال، مدیر برنامه‎هایشان را میلیاردر کردند.

به گزارش فوتبالی، تقریبا 24 ساعت بعد از انتشار قرارداد بازیکنان خارجی استقلال، مشخص شده که مدیر برنامه های الحاجی گرو و نویمایر – که در طول نیم فصل حضورشان در استقلال اصلا کارایی خوبی نداشتند – پول خوبی بابت قرارداد این دو بازیکن با استقلال، به دست آورده‎اند.

گرو قراردادی سه ساله با استقلال بسته و قرار بود برای هر سال 350 هزار یورو از باشگاه بگیرد. نویمایر هم طبق قراردادش، باید برای اولین فصل حضورش در استقلال، 450 هزار دلار از باشگاه دریافت می کرد. این وسط مدیر برنامه های این دو بازیکن هم پول خوبی بابت این دو قرارداد گرفته‎اند.

به نوشته خبر ورزشی، ایجنت‎های گرو و نویمایر، 700  میلیون تومان بابت قرارداد سه ساله الحاجی گرو با استقلال و ۳۰۰ میلیون هم بابت قرارداد مارکوس نیومایر از استقلال گرفتند و رفتند. جالب اینجاست که مدیر برنامه‎های این دو بازیکن بعد از مدتی دیگر به تماس مدیران استقلال جواب نمی‎دادند.

نکته عجیب اینکه گفته می‎شود ایجنت‎های مربوطه دوست وینفرد شفر و پسرش بوده‎اند و با اصرار سرمربی سابق استقلال بود که باشگاه مجبور شد با گرو و نویمایر قرارداد ببندد.

قبل از اینکه پای این دو بازیکن به استقلال باز شود، آبی‎ها امیدوار بودند از طریق شفر بتوانند تیام و جپاروف را در تیم نگه دارند اما شفر نه تنها در این زمینه پاسخ اعتماد باشگاه را نداد بلکه ماجرای بویان و حضور عجیب او در استقلال هم هنوز از دید هواداران این تیم پاک نشده است.

اگر چه شفر در فصل اول حضورش در استقلال عملکرد خوبی داشت اما او رفته رفته اسیر حواشی مختلف شد که این موضوع نهایتا برای مرد موسفید آلمانی گران تمام شد و او به خاطر ناکامی استقلال در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان، کارش در این تیم را از دست داد.

1984