بیانیه سوارز در دفاع از خودش: مجبور شدم پایم را عمل کنم

بیانیه سوارز در دفاع از خودش: مجبور شدم پایم را عمل کنم

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا یک روز بعد از باخت تلخ و دردناک آبی اناری ها در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل والنسیا بیانیه ای را منتشر کرده و درمورد جراحی ای که اخیرا روی زانویش انجام داده توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی،سوارز در این بیانیه اعلام کرده که مشکلی که به خاطر آن زیرتیغ جراحی رفته، هیچ ربطی به مصدومیت و دردهایی که درطول فصل می کشیده نداشته است و در جریان دیدار بارسلونا مقابل لیورپول در آنفیلد با مصدومیتی جدید روبرو شده و مجبور شده تا عمل آرتروسکوپی را روی زانویش انجام دهد.

سوارز درتوضیحات بیشتر نوشته:« مصدومیتی که باعث شد زیر تیغ جراحی بروم، هیچ ربطی به مصدومیت مزمنی که داشتم، ندارد. بلکه مشکل پارگی مینیسک پایم بود که در بازی با لیورپول رخ داد و به همین خاطر مجبور شدم که زیر تیغ جراحی بروم و فینال جام حذفی را برخلاف میلم از دست بدهم.»

متن سوارز این گونه آغاز می شود:« روز ناراحتی، ناامیدی و عجز از اینکه نتوانستم به هم تیمی هایم کمک کنم. اما به تمام آنها افتخار می کنم. آنها دربازی شنبه تمام تلاششان را به کار گرفتند تا بتوانند هواداران را شاد کنند. الان زمان آن فرا رسیده که شرایط را تغییر دهیم و خود را برای فصل بعد آماده کنیم و تمام تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم. من زیاد اهل شفاف سازی و توضیح دادن درمورد حرفهایی که درموردم گفته می شود نیستم. اما اینبار مجبورم که توضیح بدهم. حرفهای زیادی با نیتی بد مطرح می شود که حرفه ای گری مرا زیر سوال می برد. امسال من فصل را با دردهای متعددی درغضروف زانویم شروع کردم و خیلی ها در جریان آن هستند. اما با عملکرد فوق العاده کادر پزشکی توانستم این درد را تحمل کرده وبدون هیچ مشکلی بازی کنم و از تلاشهای آنها واقعا متشکرم.»

سوارز ادامه داد:« به همین خاطر هم هست که می خواهم شفاف سازی کنم؛ درمقابل حرفهای کسانی که می خواهند به وجهه من آسیب بزنند. مصدومیتی که باعث شد تا زیر تیغ جراحی بروم، درد غضروف زانویم نبود و پارگی مینیسک زانویم بود. من هرروز نشان داده ام که 100% در خدمت تیم هستم و تمام توانم را درتک تک تمرینات و بازیهای تیم به کار می گیرم.»


در روز نهم ماه می بود که باشگاه بارسلونا بیانیه ای را منتشر کرد:« لوئیس سوارز، بازیکن اروگوئه ای بارسلونا امشب عمل آرتروسکوپی را روی زانوی پای راستش انجام خواهد داد تا مصدومیت مینیسک زانوی راستش را برطرف کند. این جراحی توسط دکتر کوگات و زیرنظر اعضای سرویس پزشکی باشگاه انجام خواهد شد و او بین 4 تا 6 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد ماند.»

6363