توخل: تضمینی برای حضور نیمار و امباپه در فصل بعد وجود ندارد

توخل: تضمینی برای حضور نیمار و امباپه در فصل بعد وجود ندارد

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل می گوید که نمی تواند حضور کیلیان امباپه و نیمار در فصل آینده در پاری سن ژرمن را تضمین کند هرچند دوست دارد که این اتفاق عملی شود. 

به گزارش فوتبالی، امباپه هفته گذشته اعلام کرد که آماده است تا به پروژه ای جدید بپیوندد و مسئولیت های جدیدی را تجربه کند. با این حال باشگاه پاری سن ژرمن پس از این اظهارنظر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکن به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد. نیمار نیز اخیرا بار دیگر به رئال مادرید لینک شده است. اتفاقی که پس از پیوستن به پی اس جی در سال 2017 بارها و بارها تکرار شده است. توخل روز یکشنبه در پاسخ به سوالی درباره آینده نیمار و امباپه در پاری سن ژرمن گفت: " به این سوال عادت کرده ام. حالا تازه خرداد ماه است. چیزهایی که در حال حاضر می گویم شاید تا ماه آینده درست نباشد. شرایط همانطوری است که هست. شایعات بسیاری وجود دارد که یعنی ما بازیکنان باکیفیت و با استعداد بسیاری در تیم داریم. آرزوی من به عنوان مربی واضح است. می خواهم تمام بازیکنانم در پاری سن ژرمن بمانند. کار ما تمام نشده و تازه شروع شده است. آرزوی من واضح است اما نمی توانم قولی بابت ادامه حضور آنها بدهم و در این شغل چنین کاری درست هم نیست. "

پی اس جی روز شنبه اعلام کرد که توخل قرارداد خود را تا سال 2021 با این باشگاه تمدید کرده است. این مربی آلمانی تابستان گذشته جانشین اونای امری شد و توانست بار دیگر این تیم را به مقام قهرمانی رقابت های فرانسه برساند. 

1070