آخرین وضعیت استراماچونی و استقلال: نزدیک است، قطعی نیست

آخرین وضعیت استراماچونی و استقلال:  نزدیک است، قطعی نیست

وبسایت رسمی فوتبالی - آیا آندرهآ استراماچونی طی روزهای آینده به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پنجشنبه شب بود که خبر دادیم سرمربی سابق تیمهای اینتر و اودینزه به عنوان نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، احتمالا این مربی 43 ساله ایتالیایی، از فصل بعد روی نیمکت استقلال خواهد نشست. خبر مذاکره استراماچونی و استقلال ابتدا در رسانههای ایتالیایی منتشر شد و بعد از آن رسانههای کشور چک هم به خاطر سابقه حضور استراماچونی در اسپارتا پراگ، توافق احتمالی او با استقلال را بازتاب دادند.

سایت  ruik کشور چک در گزارشی به این نکته اشاره کرده که استراماچونی از تیمی پیشنهاد همکاری دریافت کرده که جیری ساناک سابقه حضور در آن را داشته و باید دید مربی ایتالیایی به پیشنهاد استقلال جواب مثبت خواهد داد یا اینکه منتظر میماند تا تیمی اروپایی به دنبال او برود.

امروز خبرگزاری ایلنا در خبری کار استراماچونی با استقلال را تمام شده دانسته و نوشته که استقلال با این مربی ایتالیایی به توافق نهایی رسیده و استراماچونی تا پایان هفته جاری به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.

اگر چه استراماچونی نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال محسوب میشود اما تا زمانی که او با استقلال قرارداد امضا نکند، نمیتوان او را سرمربی این تیم دانست. 

برایتان مارک ویلموتس را مثال میزنیم که علیرغم سفر به ایران و اعلام رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر توافق قطعی با او، هنوز به صورت رسمی سرمربی تیم ملی نشده و حتی روزنامه ایران ورزشی هم در شماره امروز خود به این موضوع اشاره کرده و نوشته :" به نظر می‌رسد باید قبل از اینکه به لیست اعلام شده از سوی ویلموتس فکر کنیم فعلا دلواپس این باشیم که بالاخره قراردادش را امضا می‌کند یا مساله پیچیده خواهد شد."

قطعا در یکی دو روز آینده هم تکلیف ویلموتس و تیم ملی مشخص خواهد شد هم تکلیف نیمکت استقلال و هواداران این تیم امیدوارند هر چه زودتر، سرمربی جدید تیمشان معرفی شود.


1984