نوازی: پرسپولیس ثبات تیمی دارد/ استقلال دوباره در حال از دست دادن زمان است

نوازی: پرسپولیس ثبات تیمی دارد/ استقلال دوباره در حال از دست دادن زمان است

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد نوازی درباره آخرین شرایط استقلال صحبت کرد و معتقد است این تیم دوباره در حال از دست دادن زمان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، محمد نوازی کاپیتان سابق تیم استقلال معتقد است این تیم در این فصل به اشتباهاتی که شفر، ترکیب تیم و تصمیماتش داشت، باخت و همین باعث شد که آن ها در رسیدن به عنوان قهرمانی ناکام باشند.

سرمربی جوانان استقلال نگران این تیم است و ابراز امیدواری کرد ک هرچه زودتر ترکیب سرمربی و بازیکنان جدید مشخص شود. اوضاع استقلال را چطور تحلیل می کنید؟
فصل تازه تمام شده و باید دید شرایط سرمربیگری تیم چطور می شود. آنچه امروز بیش از هر چیز برای استقلال مهم است انتخاب سرمربی است. کسی که بیاید و تیم را ببندد. فکر می  کنم استقلال دوباره در حال از دست دادن زمان است؛ کاری که فصل پیش هم برای استقلال اتفاق افتاد و ضربه اش را نیز خورد.

به عنوان کاپیتان سابق استقلال فکر می کنید در حال حاضر استقلال به چه چیزی نیازمند است؟

باید هرچه زودتر سرمربی و بازیکنانی را که مد نظر باشگاه هستند جذب شوند زیرا استقلال باید در اواخر خرداد تمریناتش را شروع کند تا بتواند یک تیمی مقتدر در فصل آتی باشد.

استقلال در فصل گذشته توانست فقط سهمیه آسیایی را کسب کند.
از این اتفاق خوشحالم که این تیم توانست سهمیه بگیرد اما باید اعتراف کنم که استقلال در این فصل توانایی قهرمان شدن را داشت. درست است که در خیلی از بازیها این تیم از داوری لطمه خورد اما زمانی که شفر سرمربی این تیم بود تعویض های اشتباه، تغییرات مداوم در ترکیب و یکسری از لجبازی ها باعث شد که تیم موفق نشود.

به نظر شما چرا استقلال به خود فرهاد مجیدی اعتماد نمی کند؟

به هر حال باید قبول کنیم برای مجیدی زود است سرمربیگری را قبول کند. درست است که او در پنج بازی آخر سرمربی بود اما خودش هم خواسته در این فصل دستیار باشد تا سرمربی. او می خواهد چند سال دیگر تجربه کسب کند و سپس به عنوان نفر اول کادر فنی باشد.

خیلی از بازیکنان در حال جدا شدن از تیم هستند. ارزیابی تان از این موضوع چیست؟
این خیلی بد است که بازیکنان جدا می شوند. این اتفاق در فصل گذشته هم افتاد و استقلال ضربه اش را خورد. بازیکنانی مثل تیام، امید ابراهیمی، مجید حسینی و امید نورافکن و حالا هم روزبه چشمی و پاتوسی هم آنطور که من شنیدم در حال لژیونر شدن هستند. امیدوارم اتفاقات مشابه فصل قبل برای استقلال نیفتد.

پرسپولیس هم برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ شد.
به هر حال تیمی که سه فصل متوالی قهرمان می شود نشان می دهد که رویش برنامه ریزی و کار شده است. آن ها کمترین تغییرات را در تیم خودشان داشتند و برانکو هم نزدیک به چهار سال است که در این تیم سرمربیگری می کند و او به اتفاقاتی که در این تیم می افتد به خوبی واقف است. استقلال هم باید به یک ثبات تیمی برسد تا بتواند در فصل جاری بعد از سالها یک عنوان قهرمانی را کسب کند.

4344