سرمربی جدید تیم امید؟ سوالی که جوابی ندارد

سرمربی جدید تیم امید؟ سوالی که جوابی ندارد

وبسایت رسمی فوتبالی - فدراسیون فوتبال، برای انتخاب سرمربی تیم امید به جمع بندی نهایی نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، تنها نکته ای که درباره تیم امید می توان با قطعیت از آن صحبت کرد، ایرانی بودن جانشین زلاتکو کرانچار است. فدراسیون طی روزهای گذشته با مربیان مختلفی برای تیم امید مذاکره کرده اما با هیچکدام از آنها به توافق نرسیده است.

اسامی را یکبار دیگر با هم مرور می کنیم. یحیی گلمحمدی، امیر قلعهنویی، مهدی مهدویکیا و علیرضا منصوریان گزینههایی بودند که حمید استیلی به دنبال همکاری با آنها در تیم امید بود اما هر کدام از این 4 مربی به دلایلی از حضور در تیم امید عذر خواستند تا فدراسیون سراغ گزینههای جدید برود.

اگر چه مربیای مثل مهدی تارتار برای هدایت تیم امید به فدراسیون چراغ سبز نشان داده اما گویا تاج و همکارانش به فکر مربیان دیگری هستند. ورزش سه، ساعاتی قبل در گزارشی مدعی شده که کمیته فنی فدراسیون فوتبال نام مربیانی را پیشنهاد داده که هم از نظر سن و سال دیگر انگیزه لازم برای کار کردن با بازیکنان جوان زیر 23 سال را ندارند و هم نزد عموم جامعه مقبولیت ندارند.

ورزش سه البته اشاره ای به نام این مربیان نکرده اما طبق اطلاعات خبرنگار سایت فوتبالی، پرویز مظلومی، عبدالله ویسی، اکبر محمدی، حسین فرکی و هومن افاضلی گزینه‏های جدید هدایت تیم امید هستند و قرار است کارنامه آنها هم توسط فدراسیون بررسی شود.

تیم امید، دی ماه امسال در رقابتهای انتخابی المپیک با حریفانش رقابت خواهد کرد و فدراسیون امیدوار است هر چه زودتر بتواند سرمربی جدید این تیم را معرفی کند تا او تیمش را آماده رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا – که حکم انتخابی المپیک را دارد – کند.


1984