مهدوی کیا و امید؛ تاج وارد مذاکره می شود

مهدوی کیا و امید؛ تاج وارد مذاکره می شود

وبسایت رسمی فوتبالی- جدی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید یحیی گل محمدی بود که همه چیز داشت خوب پیش می رفت که یحیی به یکباره تصمیم گرفت قرارداد خود را با تیم پدیده تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی تاج بعد از مذاکره با یحیی گل محمدی آنقدر از حضور این مربی در تیم امید مطمئن بود که پیش از عقد قرارداد با این مربی نام وی را به عنوان جانشین کرانچار اعلام کرد اما در نهایت سرمربی تیم پدیده تصمیم گرفت قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل دیگر تمدید کند. البته نمی شود بابت این تصمیم به یحیی گل محمدی خرده گرفت به این خاطر که تیم او در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و این یک موفقیت بزرگ برای فوتبال مشهد است که به نام یحیی گل محمدی ثبت می شود. از سویی بعد از اعلام مهدی تاج، اهالی فوتبال در مشهد با درخواست های مکرر و به طور جدی از یحیی خواستند در مشهد بماند تا جایی که این درخواست ها به مهدی تاج هم انتقال پیدا کرد و رییس فدراسیون فوتبال هم در نهایت تصمیم گرفت از گزینه یحیی برای تیم امید منصرف شود.

 

بعد از منتفی شدن حضور یحیی در تیم امید نام های زیادی برای جانشینی به میان آمد اما رییس فدراسیون فوتبال بیشتر مایل به حضور مهدی مهدوی کیا در جمع امیدها است و قصد دارد به طور جدی با او وارد مذاکره شود. البته مهدی مهدوی کیا در گفتمان اولیه ای که با حمید استیلی داشت از حضور در تیم امید انصراف داد و گفت با تیم های پایه باشگاه هامبورگ قرارداد دارد. با این حال مهدی تاج بر این عقیده است مهدی اگر تصمیم به حضور در تیم امید بگیرد فدراسیون فوتبال طی مکاتباتی با باشگاه هامبورگ اجازه مهدی مهدوی کیا را برای حضور در تیم امید خواهد گرفت. تاج قصد دارد در این مذاکره به مهدی اطمینان خاطر دهد که همه جوره از او در تیم امید حمایت خواهد کرد.

 

واقعیت این است که فدارسیون فوتبال در زمان حضور کرانچار در تیم امید برنامه قوی برای تدارک این تیم چیده بود. حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و برگزاری 8 بازی دوستانه برای تیم امید تدارک فدراسیون فوتبال برای تیم کرانچار پیش از انجام مسابقات مقدماتی در تهران بود اما با این حال تیم کرانچار در مصاف با عراق مساوی کرد و شانس صعود به عنوان تیم اول را از دست داد. فدراسیون فوتبال در تدارک جدید برای تیم امید در تلاش برای حضور این تیم در چند تورنمنت مهم خارجی است. شاید با مذاکرات تازه ای که از سوی مهدی تاج با مهدی مهدوی کیا صورت می گیرد در نهایت این مربی متقاعد به حضور درتیم امید شود. مربی ای که به تازگی مدرک مربیگری a یوفا را کسب کرده است.



9697