تصمیم جدید برای بازی چهارشنبه: تقسیم سکوها به صورت 70 به 30

تصمیم جدید برای بازی چهارشنبه: تقسیم سکوها به صورت 70 به 30

وبسایت رسمی فوتبالی – به نظر می‎رسد سازمان لیگ تصمیم جدیدی برای دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان حواشی مربوط به این دیدار قرار گرفته‎اید. سازمان لیگ مدعی است از آنجایی که بازی سپاهان و پرسپولیس به صورت تک بازی برگزار می‎شود، باید سکوها به صورت مساوی بین طرفداران دو تیم تقسیم شود. تصمیمی که مخالفت باشگاه سپاهان را در پی داشت و آنها تهدید کردند در صورتی که سازمان لیگ روی تصمیمش مصر باشد، آنها از جام حذفی کنار خواهند کشید.

سپاهان در این موضوع به نظر شورای تامین امنیت استان اصفهان استناد کرده که گفته تحت هیچ شرایطی با برگزاری بازی با قانون 50-50 به خاطر عدم تأمین امنیت و خطرات احتمالی موافقت نخواهد کرد. تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در تازه ترین صحبتهایش، به خبرگزاری میزان گفته:" منتظر تصمیمات هستیم و قرار است بازی کردن یا نکردن به ما ابلاغ شود. مطمئنا پس از مشخص شدن شرایط ما هم نظر نهایی خود را اعلام می‌کنیم."

در چنین شرایطی سازمان لیگ قصد دارد، تصمیم جدیدی درباره این بازی بگیرد. تصمیمی که هم باب میل همه باشد. روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز خود درباره این تصمیم نوشته:" مدیران سازمان لیگ قصد دارند در نهایت شرایط را به شکلی مدیریت کنند که سکوهای نقش جهان به صورت 70 به 30 بین تماشاگران سپاهان و پرسپولیس تقسیم شود.البته در ظاهر این امکان وجود دارد که طوری برنامه‌ریزی کنند که قانون 50-50 در حال اجرا است. منتهی در عمل همان 30 درصد سکوها را به پرسپولیسی‌ها خواهند داد. با این توجیه که تماشاگران بیشتری از پرسپولیسی‌ها به استادیوم نیامدند."

1984