تقابل رئال مادرید و بارسلونا در عربستان قطعی شد؟

تقابل رئال مادرید و بارسلونا در عربستان قطعی شد؟

سایت رسمی فوتبالی - سوپرجام اسپانیا که سال گذشته در مراکش برگزار شد برای فصل آینده برای اولین بار با حضور چهار تیم برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا در نظر دارد که سوپرجام را به تورنمنت جذاب تری تبدیل کند. بارسلونا و اتلتیکو به عنوان تیم اول و دوم لالیگا در این تورنمنت چهار جانبه حضور می یابند. والنسیا با قهرمانی کوپا حضورش را قطعی کرد و از طرفی با توجه به این که بارسا دیگر فینالیست بود، تیم چهارم مسابقات هم رئال مادرید است. رئال به عنوان پرافتخارترین تیم نیمه نهایی جام حذفی در مقایسه با بتیس، در این تورنمنت حضور می یابد.

بر طبق آیین نامه تصویب شده مسابقات، تیم اول لالیگا باید به مصاف تیم دوم کوپا برود و بالعکس. بدین ترتیب احتمالا بارسلونا به عنوان قهرمان لالیگا در نیمه نهایی سوپرجام به مصاف رئال مادرید به عنوان تیم دوم کوپا می رود. والنسیا و اتلتیکومادرید هم به مصاف هم می روند. برنده این دو بازی در فینال مقابل هم قرار خواهند گرفت و البته خبری از بازی رده بندی نخواهد بود.

نیمه نهایی مسابقات قرار است که در روزهای 18 یا 19 دی برگزار شود و فینال نیز در روز 22 دی برگزار خواهد شد. مکان مسابقات مشخص نشده اما احتمالا عربستان سعودی میزبانی را به عهده می گیرد. عربستانی ها قرار است که برای میزبانی مسابقات 30 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال اسپانیا بپردازند که نیمی از این مبلغ در اختیار فدراسیون قرار می گیرد و بقیه بین چهار باشگاه حاضر در مسابقات تقسیم خواهد شد.