سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن: پیگیر دریافت خسارت از AFC هستیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن: پیگیر دریافت خسارت از AFC هستیم

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: وضعیت تیم بسیار خوب و امید‌وار کننده است، برای سر‌گروهی به دوحه می‌رویم و دلمان می‌خواهد بدون باخت مرحله گروهی را به پایان برسانیم. 

به گزارش فوتبالی، مجید حاج‌رسولیها امروز در خصوص برنامه ذوب‌آهن برای دیدار با النصر عربستان اظهار داشت: امروز آخرین تمرین را انجام می‌دهیم، فردا به سمت دوحه قطر پرواز می‌کنیم و چهارشنبه ساعت 9:30 شب بازی داریم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مصدومان و محرومان ذوب‌آهن گفت: مسعود ابراهیم‌زاده و رشید مظاهری مصدومان ما در این بازی هستند و میلاد فخر‌الدینی و اوساگونا به دلیل محرومیت قادر به همراهی ما نیستند.

وی با اشاره به شرایط خوب تیم بیان داشت: وضعیت تیم بسیار خوب و امید‌وار کننده است، امیدواریم در این بازی به شرایط خوبمان برگردیم و نتیجه خوبی نیز کسب کنیم؛ برای سر‌گروهی به دوحه می‌رویم و دلمان می‌خواهد بدون باخت مرحله گروهی را به پایان برسانیم.

حاج‌رسولیها در خصوص شایعات به این‌که ذوب‌آهن می‌خواهد دوم شود و به الوحده امارات برسد نیز گفت: با قدرت به این بازی می‌رویم، از همه امکانات استفاده می‌کنیم و به اصلا فکر این‌که ببازیم تا در مرحله حذفی به الوحده امارات برخورد کنیم، نیستیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این‌که با بی‌برنامگی AFC یک سفر به کربلا داشتیم و توفیق زیارت پیدا کردیم و بازی برگزار نشد، عنوان داشت: نامه شکایت را به AFC زده‌ایم و درخواست خسارت کرده و پیگیر آن هستیم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: 3 روز قبل از بازی به دلیل اتفاقات بازی با الزورا درخواست کرده بودیم که محل بازی تغییر کند اما AFC مخالفت کرد، زودتر به عربستانی‌ها اطلاع داده بودند و وقتی به هتل رسیدیم به ما گفتند که بازی به تعویق افتاده است.

حاج‌رسولیها در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی سبز‌پوشان هم گفت:هنوز هیچ صحبتی با بازیکنی انجام نداده‌ایم ، همه‌چیز را به بعد از بازی با النصر موکول کرده‌ایم تا منصوریان با آذری صحبت کنند و تکلیف بازیکنانی که می‌روند، تمدید می‌کنند و به تیم اضافه می‌شوند مشخص شود.

9697