مباشری: چشمی حق دارد برود، در قطر 4 برابر استقلال پول می‌دهند

مباشری: چشمی حق دارد برود، در قطر 4 برابر استقلال پول می‌دهند

وب سایت رسمی فوتبالی- معاون اجرایی استقلال درباره آخرین وضعیت استقلال صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فرهیختگان، باشگاه استقلال روزهای شلوغی را سپری می‌کند و مدیران باشگاه درحال مذاکره با آخرین گزینه‌ها برای انتخاب مربی هستند. روزهای شلوغ تا جایی که از طرفی نامه شکایت پروپئیچ، مهاجم سابق هم به باشگاه رسیده و از طرف دیگر خبر از نهایی شدن مذاکره روزبه چشمی، مدافع این تیم با الاهلی قطر آمده است. برای پیگیری آخرین خبرها از استقلال، سراغ معاون اجرایی این باشگاه رفتیم که البته بسیاری از سوالات ما به‌دلیل بی‌اطلاعی ایشان بی‌جواب ماند.

داستان انتخاب مربی جدید استقلال به کجا رسید؟
در جریان نقل‌وانتقالات تیم نیستم و چون حیطه کاری من نیست به همین دلیل دخالتی هم نمی‌کنم اما آنچه را می‌دانم به شما می‌گویم. اینکه روز سه‌شنبه قرار است جلسه‌ای بین هیات‌مدیره و کمیته‌فنی تشکیل شود و اعضا به جمع‌بندی رسیده و گزینه نهایی را انتخاب کنند. پس از آن با مربی برگزیده در باشگاه مذاکره خواهد شد.

یعنی شما خبری از گزینه‌ها ندارید؟ ظاهرا استراماچونی گزینه نهایی است!
خیر، من از گزینه‌ها هیچ اطلاعی ندارم و آقایان فتحی و خطیر از آن اطلاع دارند.

اسماعیل گونسالوس در استقلال می‌ماند؟
چون شایعه شده از لیست کنار گذاشته شده است.تا جایی که من می‌دانم ۹۹درصد این بازیکن در تیم می‌ماند.

باشگاه به غفوری مهلت یک هفته‌ای داده تا قراردادش را تمدید کند، به نظر شما این امر محقق می‌شود؟
هنوز مهلت یک هفته‌ای غفوری به اتمام نرسیده و تا روز دوشنبه که البته روز تعطیلی هم هست این بازیکن زمان دارد با باشگاه قرارداد ببندد. نمی‌دانم دیگر چه صحبتی با مدیربرنامه و‌ بازیکن در طول این هفته شده است.

چشمی هم طبق ادعای رسانه‌های قطری در این کشور حضور دارد و به نظر می‌آید او را باید اولین جداشده استقلال بدانیم.
چشمی فصل گذشته هم قصد ترک تیم را داشت اما درنهایت در استقلال ماندگار شد. وقتی دلار گران شده، بازیکن هم هوایی می‌شود. البته بازیکن حق دارد به یک تیم خارجی برود که ۴ برابر استقلال پول می‌دهد. روزبه قراردادی با استقلال ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود و طبعا مشکلی هم برای جدایی ندارد.
 

ماجرای شکایت مجدد پروپیچ چیست؟ سال گذشته گفته شده بود طلب این بازیکن پرداخت شده، اما او باز هم شکایت کرده است!
نامه شکایت این مهاجم خارجی را تهاتر کرده بودیم. استقلال از فیفا ۸۵۰ هزار دلار طلب داشت. به همین دلیل به فدراسیون نامه زدیم و فدراسیون هم به فیفا نامه زد که از طلب باشگاه، بدهی این بازیکن پرداخت شود. تا چند روز پیش خبری نشده بود تا اینکه از فیفا نامه آمد که از نظر قوانین این روش پرداخت امکانپذیر نیست و خود باشگاه استقلال باید پاسخ نامه شکایت پروپیچ را بدهد.

حالا تکلیف چیست؟ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند؟
مدیران باشگاه ‌با این بازیکن و مدیربرنامه‌اش درحال مذاکره هستند تا ان‌شاءالله به تعامل رسیده و مشکل را رفع کنند.

4344