عرب: تبریک اینفانتینو نشان از شهرت جهانی پرسپولیس دارد

عرب: تبریک اینفانتینو نشان از شهرت جهانی پرسپولیس دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه بالاترین مقام رسمی فوتبال جهان، قهرمانی پرسپولیس را در لیگ برتر تبریک بگوید اتفاق خوش آیندی است و نشان از بزرگی و شهرت جهانی پرسپولیس دارد.

ایرج عرب  در گفت و گویی در مورد تبریک «جیانی اینفانتینو» رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به باشگاه پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر افزود: از وی بابت نگاه ویژه به پرسپولیس و فوتبال ایران تشکر می کنم. این اتفاق بسیار خوش آیندی است که بالاترین مقام رسمی فوتبال به باشگاه ما تبریک می گوید.

وی همچنین با اشاره به جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه در مورد مسائل مختلف باشگاه بحث و گفت و گو صورت گرفت. عزم خود را جزم کرده ایم تا جام حذفی را هم مانند لیگ برتر تصاحب کنیم.
وی گفت: کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور طی ۳ سال متوالی (هت تریک)  اتفاق خوب و موضوع بسیار خوشحال کننده ای بود اما هنوز کارمان تمام نشده و می خواهیم با قهرمانی در جام حذفی و کسب یک جام دیگر، فصل را با قهرمانی شیرین به پایان برسانیم.

دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور روز چهارشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. برنده این دیدار در فینال داماش گیلان را پیش رو خواهد داشت.