دست‌نشان: اگر پول نباشد سپیدرودی‌ها به دنبال سرمربی بومی می‌روند/ تکلیف من تا ۹ خرداد مشخص می‌شود

دست‌نشان: اگر پول نباشد سپیدرودی‌ها به دنبال سرمربی بومی می‌روند/ تکلیف من تا ۹ خرداد مشخص می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی-  نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: جلسه‌ای با بیات داشتم و قرار شد  ۹ خرداد  تکلیف این تیم مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی در مورد ادامه همکاری با باشگاه سپیدرود رشت، اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) جلسه‌ای با بیات برگزار کردیم و قرار شد تا ۹ خرداد منتظر جواب مسئولان در خصوص کار‌هایی که باید برای تیم فوتبال سپیدرود انجام دهند بمانیم. من شرط و شروطی نگذاشتم، ولی بیات برای مسئولان شروطی گذاشتند و منتظر پاسخ آنها هستند.

وی ادامه داد: به گفته بیات ما دو راه داریم؛ یا مسئولان با خواسته ما موافقت می‌کنند و با کمک آنها تیم را می‌بندیم یا راه دوم این است که هیچ کس کمک نکند و تیم بدون پول و امکانات باشد. طبیعی است که ما برای رسیدن به کمک مسئولان و راه حل اول تلاش می‌کنیم. از این رو تا ۹ خرداد به مسئولان فرصت داده‌اند تا جوابشان را بدهند و آنها هم به من جواب دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: حتی به من گفته‌اند، اگر پول نباشد مجبور هستند با یک تیم بومی کار کنند. به هر حال من با این باشگاه قرارداد دارم و تا زمانی که بیات بگوید به کارم ادامه می‌دهم. بیات گفته اگر راه دوم اجرایی شود، ا‌مکانات و بودجه‌ای نخواهند داشت و به دنبال مربی محلی خواهند رفت. مربی که بومی باشد و با این شرایط سخت کنار بیاید. من فقط به این صحبت‌ها گوش کردم. در نتیجه قرار شد تکلیف را تا ۹ خرداد مشخص کنند که بمانم با بروم.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: اگر شرایط خیلی سخت باشد خودم هم نمی‌خواهم بمانم چون وقتی مالک می‌گوید اگر شرایط سخت شود نمی‌خواهد من بمانم پس پولی در کار نیست و اگر خیلی تلاش کند شاید بتواند طلب فصل قبل بازیکنان و مربیان را پرداخت کند. من از تیم دیگری پیشنهاد رسمی ندارم از این نظر چند روز دیگر منتظر سپیدرودی‌ها می‌مانم.

7655