از روز اول می خواستند کیلور ناواس را از رئال بیرون بیندازند

از روز اول می خواستند کیلور ناواس را از رئال بیرون بیندازند

سایت رسمی فوتبالی- خورخه والدانو، بازیکن، سرمربی و مدیر ورزشی سابق باشگاه رئال مادرید یکی از افرادی است که اوضاع این باشگاه را زیر ذره بین دارد و هرچند وقت یک بار به آنالیز شرایط این تیم می پردازد.

به گزارش فوتبالی،والدانو حالا در ستون اختصاصی اش در روزنامه ال پائیس درمورد شرایط کیلور ناواس در رختکن تیم مادریدی اظهارنظر کرده است.

والدانو معتقد است که شرایط کیلور ناواس در رئال شرایط ناعادلانه ای است و دراین باره نوشته:« شایستگی های این دروازه بان، به جای آنکه با پاداش مواجه شود، با تنبیه شدن روبروست. از همان روز اولی که کیلور ناواس به رئال مادرید پیوست، می خواستند او را بیرون بیندازند. یک بار خرابی فکس ناجی او شد، زمانی که رئالی ها رویای داشتن دخئا را در سر می پروراندند (دربازار نقل و انتقالات تابستانی تمام توافقات برای مبادله داوید دخئا با ناواس میان سران رئال و یونایتد قطعی شده بود و خراب شدن فکس و ارسال آن بعد از اتمام مهلت بازار نقل و انتقالات باعث شد تا این مبادله صورت نگیرد)، یک بار هم تصمیم زیدان؛ آن هم در شرایطی که آریزابالاگا در مقابل درهای ورودی باشگاه منتظر بود.»


البته کیلور ناواس یکشنبه هفته گذشته باهواداران رئال مادرید خداحافظی کرد وبه نظر می رسد که به زودی رختکن مادریدی ها راترک خواهد کرد. والدانو در بخش پایانی این مطلب نوشت:« اما این بار هیچ چیز ناجی ناواس نشد.»

6363