نیمار، عامل اختلاف و جروبحث توخل با مدیران پی اس جی

نیمار، عامل اختلاف و جروبحث توخل با مدیران پی اس جی

سایت رسمی فوتبالی- اوضاع این روزهای باشگاه پاری سن ژرمن اصلا مساعد نیست. تمام اخبار منتشره از رختکن این تیم، خبر از بحرانی قریب الوقوع می دهد و در هفته ها و ماه های اخیر بارها اخبار منفی از اردوی این تیم شنیده شده.

به گزارش فوتبالی، آخرین سوژه جنجالی این تیم، سفر نیمار به برزیل بدون اجازه سرمربی اش، توماس توخل بوده که این اتفاق باعث جروبحث و اختلاف میان این سرمربی آلمانی، آنترو انریکه (مدیر ورزشی باشگاه) و ماکسول (یکی از مسئولان ورزشی تیم) شده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه فرانسوی اکیپ، مدیران پاری سن ژرمن برای تماشای آخرین بازی پی.اس.جی در رقابتهای این فصل لیگ یک به ورزشگاه رنس رفته بودند تا بتوانند با سرمربی آلمانی تیم به صحبت بپردازند. پاری سن ژرمن در این بازی 1-3 مغلوب میزبانش شد و قبل از آغاز این مسابقه، مدیران پی.اس.جی با توخل دیدار کرده و دیدگاه هایشان را با هم به اشتراک گذاشتند.

یکی از اختلافات موجود که جزو اصلی ترین اختلافات هم بود، برسر داستان نیمار است. 


اخیرا توخل اعلام کرده که در جریان سفر نیمار به برزیل قبل از بازی تیمش مقابل رنس نبوده و گفته:« نیمار از سوی پاری سن ژرمن، برای انجام این سفر آزاد بوده؟ نه. از سوی من که نه...این تصمیمی ورزشی نیست و من مسئول تصمیم گیری درمورد آزاد بودن نیمار برای ترک اردوی تیم نیستم.» به علاوه او اعلام کرده بود که در صورتی که نیمار و امباپه تیم را ترک کنند هم می توان تدابیر تازه ای اندیشید.

این درحالی است که این روزها تردیدهای زیادی درمورد آینده نیمار درباشگاه پاریسی وجود دارد و خیلی ها او را در مسیر پیوستن به رئال مادرید می بینند. خود نیمار هم در صحبتهایی گفته:« من از آن دسته افرادی هستم که از چالشهای جدید خوشم می آید.»

6363