گزارش روز: صادقی، افشاگری و سکه!

گزارش روز: صادقی، افشاگری و سکه!

وبسایت رسمی فوتبالی - ماجرای درخواست امیرحسین صادقی از برنامه ورزش و مردم را می توان از چند زاویه مختلف دید.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان اتفاق رخ داده درباره صادقی و برنامه ورزش و مردم هستید. مهدی شریفی گزارشگر این برنامه، در صفحه توئیترش اعلام کرد که امیرحسین صادقی برای حضور در این برنامه درخواست سکه کرده که همین موضوع باعث منتفی شدن حضور او در برنامه شده. البته صادقی هم در گفتگویی که با باشگاه خبرنگاران داشت، مدعی شد موضوع سکه فقط جنبه شوخی داشته و گزارشگر برنامه، از شوخی او بهره برده است. صادقی در بخش دیگری از صحبتهایش، گزارشگر ورزش و مردم را طرفدار پرسپولیس معرفی کرده و گفته که احساس کرده فرد مربوطه قصد ایجاد حاشیه برای استقلال را دارد و به همین دلیل، او تصمیم گرفته به این برنامه نرود.

شوخی یا جدی؟

مهدی شریفی گزارشگر برنامه ورزش و مردم، در گفتگو با سایت فوتبالی به حرفهای صادقی واکنش نشان داده و گفته:" وقتی دیدم صادقی قصد افشاگری دارد و می خواهد در یک برنامه زنده تلویزیونی حرف بزند، به او پیشنهاد حضور در برنامه خودمان را دادم و گفتم می توانم با تهیه کننده برنامه برای حضور او هماهنگ کنم. صادقی هم بعد از آنکه در جریان زمان پخش برنامه قرار گرفت، از من پرسید که آیا ورزش و مردم سکه هم می دهد که من در جواب گفتم برنامه ما اسپانسر ندارد و مهمان‎هایمان به صورت افتخاری در برنامه حاضر می‎شوند که او هم دیگر جواب مرا نداد" شریفی ادعای صادقی درباره اینکه او قصد ایجاد حاشیه برای استقلال داشته، را تکذیب کرده است.

افشاگری به صرف سکه؟

امیرحسین صادقی در شرایطی، به صورت جدی یا شوخی برای حضور در برنامه ورزش و مردم تقاضای سکه کرده که خود او به دنبال حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی بوده. او یکشنبه هفته گذشته در صفحه اینستاگرامش خبر از افشاگری در یک برنامه تلویزیونی داد و گفت می خواهد درباره خیلی از اتفاقات صحبت کند و امیدوار است کسی از پیشکسوتان و مدیران استقلال از دست او ناراحت نشود.طبیعتا وقتی شخصی قصد افشاگری داشته باشد و بخواهد در یک برنامه زنده تلویزیونی حرف بزند، نباید برای این کار درخواست مالی ویژه‎ای داشته باشد و می تواند بدون گرفتن پول هم در برنامه حاضر شود.

عادت بد تلویزیون

موضوع صادقی و تلویزیون را از یک زاویه دیگر هم می‎توان دید. برخی از تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی به خاطر داشتن اسپانسر برای برنامه‎شان، با اهدای سکه به سلبریتی‎ها، آنها را برای حضور در برنامه‎شان راضی می‎کنند. موضوعی که در برخی از برنامه‎های ورزشی هم شاهد آن هستیم و آنها مشکلی برای راضی کردن مهمانانشان ندارند. موضوعی که البته فقط مختص تلویزیون ایران است و در سایر کشورها، سلبریتی‎ها نیازمند رسانه هستند و هیچ توقعی از تهیه کنندگان برنامه‎های تلویزیونی ندارند. شاید صادقی با خودش فکر کرده برنامه ورزش و مردم هم مثل سایر برنامه‎ها، به شکل ویژه از مهمانانش قدردانی می کند و به همین دلیل چنین خواسته ای را مطرح کرده است.

1984