تابستان 400 میلیون یورویی رئال مادرید؛ رکورد تاریخ باشگاه شکسته می‌شود

تابستان 400 میلیون یورویی رئال مادرید؛ رکورد تاریخ باشگاه شکسته می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید برای اولین بار در تاریخش قرار است که مبلغی بین 300 تا 400 میلیون یورو برای خریدهای تابستانی هزینه کند.

به گزارش فوتبالی، رکورد تاریخ رئال مادرید از نظر هزینه در نقل و انتقالات مربوط به فصل 10-2009 است. رئال در آن سال با جذب رونالدو، کاکا، بنزما، ژابی آلونسو، آربلوا و آلبیول مجموعا 254 میلیون یورو برای تقویت ترکیبش هزینه کرد. در تابستان جاری رئال تا کنون 45 میلیون یورو برای خرید رودریگو، وینگر برزیلی پرداخته و 50 میلیون یورو هم برای جذب میلیتائو مدافع میانی برزیلی هزینه شده است.

در حال حاضر رئال مادرید در نظر دارد که حداقل 100 میلیون یورو برای خرید هازارد و 60 میلیون یورو برای جذب یوویچ مهاجم صربستانی آینتراخت بپردازد یعنی با احتساب میلیتائو و رودریگو رئال به مبلغ 255 میلیون یورو می رسد و رکورد تاریخش را پشت سر خواهد گذاشت. اما این پایان هزینه های رئال نخواهد بود چرا که زیدان خواستار جذب یک هافبک میانی و یک مدافع چپ شده است. فرلاند مندی از لیون یکی از ارزان ترین گزینه ها برای پست دفاعی میانی است که خریدنش بین 30 تا 40 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. از سویی دیگر کریستین اریکسن بازیکن دانمارکی تاتنهام نیز برای رئال بین 70 تا 80 میلیون یورو آب خواهد خورد هر چند که گزینه ایده ال زیدان، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد است که رئال باید برای جذب این بازیکن 150 میلیون یورو هزینه کند. یعنی با یک حساب سرانگشتی می توان گفت که تابستان رئال بین 300 تا 400 میلیون یورو هزینه خواهد داشت تازه اگر رئال نخواهد که جذب امباپه و نیمار را نهایی کند دو بازیکنی که هر کدام حداقل 250 میلیون یورو خرج خواهند داشت.

رئال برای این که بتواند تابستان پرهزینه ای داشته باشد باید برخی از بازیکنان خود نظیر گرت بیل را بفروشد.